Singeltråden

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Tack förresten för inbjudan till fika (och :fika), får ta fikan till sommaren när det är härligt väder och man kan ta hojen för en tur. :)

Any time, bejby! (som nån cool kille skulle ha sagt)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Usch. Ett par minuter? Så lite? :(
Effektiv tid ja.. allt annat runtomkring kan ju gärna vara betydligt längre =) Men om det blir mer än några minuter är det inte heller fel. Några minuter är ju worst case scenario..

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Effektiv tid ja.. allt annat runtomkring kan ju gärna vara betydligt längre =) Men om det blir mer än några minuter är det inte heller fel. Några minuter är ju worst case scenario..

Appropå nåt helt annat.. du är den enda i den här tråden som inte dragit upp en vettig bild på dig själv... T om Ricken har bjudit på sig själv i rosa t-shirt.. så det är din tur nu! Vi väntar.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Appropå nåt helt annat.. du är den enda i den här tråden som inte dragit upp en vettig bild på dig själv... T om Ricken har bjudit på sig själv i rosa t-shirt.. så det är din tur nu! Vi väntar.

Är jag dum om jag säger att jag tycker att hennes avatar-bild är väldigt vettig? :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Apropå något helt annat, någon som ska till Gotland o Lelle-veckan i sommar? Jag och Frida (FreakyFriday) har tänkt att göra en liten roadtrip. Hade planerat att dra till Gotland två dagar och sen vidare till sthlm två dagar, sen hemfärd. Hade varit kul att träffa upp lite folk, antingen på Gotland eller Sthlm. Om någon är intresserad av att göra roadtripen med oss hade det varit jävligt skoj. :)

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Apropå något helt annat, någon som ska till Gotland o Lelle-veckan i sommar? Jag och Frida (FreakyFriday) har tänkt att göra en liten roadtrip. Hade planerat att dra till Gotland två dagar och sen vidare till sthlm två dagar, sen hemfärd. Hade varit kul att träffa upp lite folk, antingen på Gotland eller Sthlm. Om någon är intresserad av att göra roadtripen med oss hade det varit jävligt skoj. :)

Klart fasen de blir lelle!... Hälsa gärna på uppe vid lägenheterna ;)...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Hmm.. Det hade varit rätt kul faktiskt.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Klart fasen de blir lelle!... Hälsa gärna på uppe vid lägenheterna ;)...

Absolut! :D Hoppas bara vi kan fixa boende nånstans. Tält är inte ett alternativ iaf. :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Hmm.. Det hade varit rätt kul faktiskt.

Lets do it!!

Du kommer passa bra in bland tjejmopparna! :D Jag på en lånad er6a och FreakyFriday på sin honda fmx. :D :tummenupp

Ska försöka få ihop en bunte brudar som vill hänga med, så du lär ju trivas som fisken i vattnet. :hihi

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Lets do it!!

Du kommer passa bra in bland tjejmopparna! :D Jag på en lånad er6a och FreakyFriday på sin honda fmx. :D :tummenupp

Ska försöka få ihop en bunte brudar som vill hänga med, så du lär ju trivas som fisken i vattnet. :hihi

Jag brukar få vara med och festa "som en av tjejerna" som de brukar säga. >.< Vet inte hur många tjejdildopartyn jag varit bjuden på, eller möhippor och annat suspekt med mig och en hoper kvinnor.

Heh, men med babyninjan passar jag säkert in. Ska iofs försöka köpa mig en större hoj med i mars. :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag brukar få vara med och festa "som en av tjejerna" som de brukar säga. >.< Vet inte hur många tjejdildopartyn jag varit bjuden på, eller möhippor och annat suspekt med mig och en hoper kvinnor.

Heh, men med babyninjan passar jag säkert in. Ska iofs försöka köpa mig en större hoj med i mars. :D

Köp aprilia.....köp aprilia. Eller nåt

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Om en binge duger åt 2 cheyer så bjuder ja på min... Ja sover lika bra på golvet :p...

hahah tack så mycket! hittar vi inget eget kanske vi våldgästar din säng. :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Dom e grymt snygga. Och ljudet sen. Är du snål kan du ju köpa en Tuono för att få ner försäkringskostnaden. :)

http://www.blocket.se/kristianstad/Aprilia_RSV_1000_R_Factory__26385007.htm?ca=13&w=3
Mer hårdrock än så blir det inte.

Kikat på just den där på blocket. Den var förbannat snygg. :p
Får se hur jag gör. Är rätt sugen på en VTR1000 med.
Blir det en RSV 1000 Factory får jag nog byta in min 250 i samma svep för att få råd utan lån, och den är jag rätt sugen på att ha kvar med. :D
Beslut, jaja. När våren kommer så lär jag göra något *helt* annat än vad jag planerat och tänkt. Så blir det alltid. Tänkte ju inte köpa babyninjan alls, utan hade en annan hoj i tankarna, men vips, så blev det en 250. :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...