Kikat på just den där på blocket. Den var förbannat snygg.
Får se hur jag gör. Är rätt sugen på en VTR1000 med.
Blir det en RSV 1000 Factory får jag nog byta in min 250 i samma svep för att få råd utan lån, och den är jag rätt sugen på att ha kvar med.
Beslut, jaja. När våren kommer så lär jag göra något *helt* annat än vad jag planerat och tänkt. Så blir det alltid. Tänkte ju inte köpa babyninjan alls, utan hade en annan hoj i tankarna, men vips, så blev det en 250.
Okej. Då blir det väl en ER6 då då.
Njaeh, det är jag rätt säker på att det inte blir.
Jag har redan en volvohoj, behöver inte en annan.
Kanske Buell då? Eller du har inte lika udda smak som jag. MT-01?
Haha, jodå, har kikat på MT-01 och Buell med. Och moto guzzi..
>.< Det är tur att jag inte får beslutsångest, för det finns alldeles för mycket jag vill ha.
Ja slår ett slag för Buell, innan Rotax å samtidigt muta in ett besök hos Jürgen
Nån speciell modell som du kan tipsa om?
Ja slår ett slag för Buell, innan Rotax å samtidigt muta in ett besök hos Jürgen
Edit: Singel e ja oxå! Dock inte snygg så klykorna i tråden behöver inte gråta floder för vi inte träffats
hmm.. Intressant iaf.
Jag tror att du har missat begreppet tentpole...
haha okej, förklara. jag tog för givet det betydde typ sån stång man slingrar sig på.
fast ja börjar misstänka vad du menar nu........
Samma regler gäller för dig, upp me bild.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-ash1/v288/206/70/626670985/n626670985_966194_2551.jpg
Hultan för nåra år sen, men eftersom ja e lika snygg nu så spelar de mindre roll ...
Så flickor, ett snyggt led utan bråk tack!
redigt dragen? haha du ser ut o vara 15 på bilden.
bahahha......okej, tack! va ju inte alls d ja tänkte........
Apropå något helt annat, någon som ska till Gotland o Lelle-veckan i sommar? Jag och Frida (FreakyFriday) har tänkt att göra en liten roadtrip. Hade planerat att dra till Gotland två dagar och sen vidare till sthlm två dagar, sen hemfärd. Hade varit kul att träffa upp lite folk, antingen på Gotland eller Sthlm. Om någon är intresserad av att göra roadtripen med oss hade det varit jävligt skoj.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |