Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Är jag dum om jag säger att jag tycker att hennes avatar-bild är väldigt vettig? :)
Kunde inte sagt det bättre själv.. Tack Slowroller. Allvarligt talat, tror folk inte att det är JAG på den bilden?? Jag menar, folk har clowner (hi, hi) tecknade gubbar, halvnakna brewdar (fast dom enligt avatar ska va av det manliga könet) sig själv i mc hjälm/på sin mc men fan inte nån ansiktsbild. Det är nog bara jag o nån till som faktiskt har det...

N.A.S.A

Sporthojsnörd
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
Cessna 172N -74
Kunde inte sagt det bättre själv.. Tack Slowroller. Allvarligt talat, tror folk inte att det är JAG på den bilden?? Jag menar, folk har clowner (hi, hi) tecknade gubbar, halvnakna brewdar (fast dom enligt avatar ska va av det manliga könet) sig själv i mc hjälm/på sin mc men fan inte nån ansiktsbild. Det är nog bara jag o nån till som faktiskt har det...
Klart vi vet att det är du. Men alltså, rätt många har väl ansiktsbild? Jag har det.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Jag ser så jävla trist ut på bild, så Richard med Fork of Truth! får vara stand-in. :D

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Äh, kan ju inte begära att man ska ha bild på sig själv som avatar, då skulle forumet tömmas på folk direkt, finns inte en kamera i världen som tycker om mig :3freak

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vill nån ha en vettig bild på mig får han/hon snällt fråga. :)

Frågar snällt. :) Jag tycker bara det är roligt och få se hur folk ser ut. Om man nån gång skulle träffas så kanske ja känner igen personen. Har lättare att komma ihåg ett ansikte än ett namn.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Frågar snällt. :) Jag tycker bara det är roligt och få se hur folk ser ut. Om man nån gång skulle träffas så kanske ja känner igen personen. Har lättare att komma ihåg ett ansikte än ett namn.

Jag är ingalunda snigel, men byter tillbaka till mitt välliknande porträtt som avatar.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu råkar det vara så att vi faktiskt har träffats. :)

O detta är det värsta med SH. När man träffat på folk som man inte kommer ihåg. :hihi Ber om ursäkt, men gissar att det varit på SVT? Ännu värre senario, 100nånting hojåkare o man ska komma ihåg folk man träffar i 2 minuter på en hel dag. :D :D Bara för det är det ännu mer bud på att du ska lägga ut bild så jag iaf kan få friska upp mitt minne. (OBS! har värre än guldfisk minne så det kan misslyckas) :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Jag är ingalunda snigel, men byter tillbaka till mitt välliknande porträtt som avatar.

Forever young eller? Bilden ser rätt gammal ut och har för mig du är rätt gammal. :hihi Så så snarlik kan den inte vara. :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
O detta är det värsta med SH. När man träffat på folk som man inte kommer ihåg. :hihi Ber om ursäkt, men gissar att det varit på SVT? Ännu värre senario, 100nånting hojåkare o man ska komma ihåg folk man träffar i 2 minuter på en hel dag. :D :D Bara för det är det ännu mer bud på att du ska lägga ut bild så jag iaf kan få friska upp mitt minne. (OBS! har värre än guldfisk minne så det kan misslyckas) :tungan

Nä. På en Kinx i Lockarp. Jag tror det var i oktober -09. Du har pm.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy