Singeltråden

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Farbror var förstås gammal och vis redan då... ;) skiter i när jag är född, jag är uppvuxen men massor av gamla klassiker!:banana

Pippi Långstrump (de gamla spelfilmerna så klart, inte den tecknade skiten), Rasmus nalle, goliat, turtles, darkwing duck och massor av annat tyckte jag om som barn!:yoparty spelade väl mindre roll om det inte spelades in "på min tid", man kan uppskatta det ändå ;)

Helt rätt av dej:tummenupp fan när jag växte upp så var det fan bara vänstervridna barnprogram, så var det i öststats Sverige:huvet:huvet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
kul att någon tycker att nått här inne är intressant överhuvud taget:D

Allt som håller folk igång är intressant.
Det intressantaste på internet just nu är det som händer här.

Här finns således allt som kan tänkas vara av intresse just nu.

:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Framåt elvasnåret startar alltså de religiösa diskussionerna.
Intressant :)

Bara jag som dröjer mig kvar i de tecknade klassikernas värld...:D roligare där än i religionen dock:banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Helt rätt av dej:tummenupp fan när jag växte upp så var det fan bara vänstervridna barnprogram, så var det i öststats Sverige:huvet:huvet

Jag tror att jag prickade in min uppväxt helt rätt faktiskt, de gamla klassikerna fanns kvar och brukades men den politiska indoktrineringen av barn var borta. Och jag hann precis undan allt det nymodiga fjantet med byggare bob och fan och hans moster, maken till kassa barnprogram som kom efter "min" generation får man ju leta efter...:huvet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Undrar just om dom som skapade ARPA-NET, såg framför sej att hela internets kärna skulle vara en singeltråd på ett hojforum i det lilla landet Sverige:D

Hade då inte det varit alldeles alldeles underbart?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning