Tjerringen
Har klampat in igen
Jag får inga erbjudanden alls. Nästan.
Du kan få nåra av mina... äh... nä det kanske inte funkar. Men puss på sig Clown-skrälle!
Det e väl ingen som vill ligga med en gammal heller?
Du kan få nåra av mina... äh... nä det kanske inte funkar. Men puss på sig Clown-skrälle!
Curt Cobain var så bombad att han inte visste vad som var fram och bak på scenen.
Jag får ju ligga. Varför skulle inte du få ligga? Luktar du konstigt?
Brukade inte han få hjälp av en av de andra bandmedlemmarna när han inte kunde prestera?
Får får jag nog. Men inte med nån jag vill ligga med. Ligger inte med vem som helst. Och kräsen blir ju utan.
Det e väl ingen som vill ligga med en gammal heller?
Stämmer för mig också, förutom den sista enordsmeningen.
För att de jag hittills hittat ,efter att jag blev singel för ett år sedan, har antingen varit upptagna eller ointresserade. Är de upptagna fast intresserade blir jag genast ointresserad.Menar du nu att jag ligger med vem som?
Omformulering: Jag får ju ligga om jag hittar någon jag vill ligga med. Varför skulle inte du få ligga med dom/den/alla du vill ligga med?
Jo man tycker ju det. Men just den kvällen var han sämre än Pontiac.
För att de jag hittills hittat ,efter att jag blev singel för ett år sedan, har antingen varit upptagna eller ointresserade. Är de upptagna fast intresserade blir jag genast ointresserad.
Ja ja då är det ju inget man behöver lipa över att ha missat
Upptagna intresserade är ointressant. Det konstiga är att de upptagna gärna visar intresse. Har aldrig riktigt förstått det där.
Tror ändå det kan finnas fler intressanta därute som inte är upptagna om man bara öppnar sitt sinne en aning. Folk blir gärna lite bittre och kanske också lite väl kräsna. Man får inte stirra sig blind på receptet liksom. Om man kastar i lite extra av nåt o lite mindre av nåt kan de blir riktigt bra soppa
Jag chansar hellre och misslyckas än att sitta o blir en frätande surpåse i en hörna
Upptagna intresserade är ointressant. Det konstiga är att de upptagna gärna visar intresse. Har aldrig riktigt förstått det där.
Tror ändå det kan finnas fler intressanta därute som inte är upptagna om man bara öppnar sitt sinne en aning. Folk blir gärna lite bittre och kanske också lite väl kräsna. Man får inte stirra sig blind på receptet liksom. Om man kastar i lite extra av nåt o lite mindre av nåt kan de blir riktigt bra soppa
Jag chansar hellre och misslyckas än att sitta o blir en frätande surpåse i en hörna
Jag tycker det verkar lite konstigt om ni inte skulle kunna träffa någon stackars tös som lever upp till era förväntningar som inte är upptagen.
Man kan ju undra vad det är ni vill ha?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |