Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag tycker det verkar lite konstigt om ni inte skulle kunna träffa någon stackars tös som lever upp till era förväntningar som inte är upptagen.

Man kan ju undra vad det är ni vill ha?

Problemet är inte vad vi vill ha, det är vad de vill ha.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag som trodde det bara var jag som hade problem med dejting men tydligen många fler. :3freak

Man behöver va lite öppen :) Jag tror att det är där skon klämmer, men vad vet jag?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Problemet är inte vad vi vill ha, det är vad de vill ha.

Vad är det dom vill ha som ni inte lever upp till?
Jag förstår inte hur det kan vara så svårt. Pratar man inte med varandra eller är det så att folk går runt i en drömvärld och tror att alla andra är tankeläsare?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ajdå, nu blev det genast komplicerat. :D
Stå på egna ben. Färdig med sina ex. Strulfritt helt enkelt.

Jag är alltid tusen frågor. Med alla jag träffar. Jag är helt enkelt nyfiken på folk i allmänhet.
Det löser ju en hel del frågetecken direkt och man slipper gå på sånt som kommer bli krångligt.
Jag har aldrig stött på någon som misstycker för att man är intresserad av dom.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du vet att det kallas bara date om du är i samma rum som motparten? Sen tror jag att båda måste veta att det är en date. Även om det är trevligt att bara gå bakom och lukta på hen.

Du och jag har inte riktigt samma bild av vad ett förhållande är. Det hör ju jag det.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Om du bara visste hur öppen jag är på dejting, men det hjälper föga när ingen vill eller orkar svara.

Jag har aldrig varit på en date så jag kan inte den biten :)

Om man då träffar någon som inte vill prata med en varför vill dom träffa en från början?
Det hade nog jag frågat, men jag är inte riktigt som jag ska :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Så här ser mina krav ut:

1. Intelligent och gärna allmänbildad.
2. No kids, varken mina eller andras.
3. Passande ålder.
4. Aldrig röstat på något till vänster om S.

Vad händer då om du träffar någon som är sorglös och glad, men kanske inte den skarpaste kniven?
Får dig o gå i spinn totalt, men har två kottar?
Är tre år äldre än du tänkt dig?
Vägrar tala om sin politiska ståndpunkt, men gör val som du tycker är moraliskt korrekta?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning