Slowroller
Skrämmer små barn
Strulfritt? Är det fortfarande kvinnor vi talar om?
Jajjemen. De finns. Det vet jag.
Vad är det dom vill ha som ni inte lever upp till?
Jag förstår inte hur det kan vara så svårt. Pratar man inte med varandra eller är det så att folk går runt i en drömvärld och tror att alla andra är tankeläsare?
Jag har aldrig varit på en date så jag kan inte den biten
Om man då träffar någon som inte vill prata med en varför vill dom träffa en från början?
Det hade nog jag frågat, men jag är inte riktigt som jag ska
Vad händer då om du träffar någon som är sorglös och glad, men kanske inte den skarpaste kniven?
Får dig o gå i spinn totalt, men har två kottar?
Är tre år äldre än du tänkt dig?
Vägrar tala om sin politiska ståndpunkt, men gör val som du tycker är moraliskt korrekta?
MP eller C då?
För min del handlar det om att jag inte vill ha kids och att jag inte är tillräckligt tilltalande estetiskt.
För min del handlar det om att jag inte vill ha kids och att jag inte är tillräckligt tilltalande estetiskt.
Du och jag har inte riktigt samma bild av vad ett förhållande är. Det hör ju jag det.
Det går inte att använda en lista.
Man har alltid en plan, men så stöter man på nån som är intressant.
Just nu så är det en tjej som, vi kan kalla det för kulturkrock, eller hur Christian?
Och det var def inte vad man hade förväntat sig. Men då vänder man inte på klacken och går. Utan man väntar o ser hur det utvecklar sig.
Jo man blir det automatiskt. Vare sig man vill eller inte. Bor man under samma tak är det oundvikligt.Det är inte helt lätt att träffa folk som inte vill ha barn har jag märkt. Kan ju ha att göra med att dom flesta vill det Däremot kanske man inte ska räkna bort folk för att dom har barn. Man behöver inte bli förälder åt barn som redan har föräldrar
Det finns väldigt få riktig människor som upplevs som estetiskt motbjudande, men väldigt många som tror att dom är det. Frågan är hur man själv dömer andra. Är det efter hur tilltalande dom är estetiskt?
Det är inte helt lätt att träffa folk som inte vill ha barn har jag märkt. Kan ju ha att göra med att dom flesta vill det Däremot kanske man inte ska räkna bort folk för att dom har barn. Man behöver inte bli förälder åt barn som redan har föräldrar
Det finns väldigt få riktig människor som upplevs som estetiskt motbjudande, men väldigt många som tror att dom är det. Frågan är hur man själv dömer andra. Är det efter hur tilltalande dom är estetiskt?
Jo man blir det automatiskt. Vare sig man vill eller inte. Bor man under samma tak är det oundvikligt.
Jo man blir det automatiskt. Vare sig man vill eller inte. Bor man under samma tak är det oundvikligt.
Vad är då vettigt?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |