Singeltråden

tkdrille

Guest
Jag vill inte dra fram dina dåliga sidor :) Livet blir sällan som man tänkt sig och då är det skoj att gå tillbaka lite och dra fram tankarna och planerna man hade. Man har sällan rätt då :D

Jo om man går tillbaka 10 år så var livet helt annorlunda. Lite skoj att se hur många krav man satt jämfört med då man knappt hade några.
De bästa är att jag är rätt ärlig om vad jag tycker när jag träffar någon :). Och jag dragit mig ur när jag funnit bristerna, istället för att då vänta några månader och låtit känslor ta över.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jo om man går tillbaka 10 år så var livet helt annorlunda. Lite skoj att se hur många krav man satt jämfört med då man knappt hade några.
De bästa är att jag är rätt ärlig om vad jag tycker när jag träffar någon :). Och jag dragit mig ur när jag funnit bristerna, istället för att då vänta några månader och låtit känslor ta över.

Det är också intressant och gå tillbaka 10 år och tänka på hur man trodde att livet skulle bli om 10 år och jämföra med hur det verkligen blev.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är en film, handlar om en kille som blir mer eller mindre ofrivilligt styvfar åt en ung pojke utan att vara tillsammans med pojkens mor...:D Hugh grant i huvudrollen. När det nu pratades om att bli förälder åt andras barn och att man inte ens behöver bo under samma tak :)

http://en.m.wikipedia.org/wiki/About_a_Boy

Inte min favoritskådis så jag har aldrig sett den. Trodde jag var helt av banan :3freak

tkdrille

Guest
Det är också intressant och gå tillbaka 10 år och tänka på hur man trodde att livet skulle bli om 10 år och jämföra med hur det verkligen blev.

Ja jag trodde jävlar i de aldrig att jag skulle bli droskförare hade jag vetat de då hade jag aktivt förhindrat det :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Det är ganska intressant att gå tillbaka 4-500 sidor i den här tråden och se att vi var roligare då.

Det går utför...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är ganska intressant att gå tillbaka 4-500 sidor i den här tråden och se att vi var roligare då.

Det går utför...

Jag har fördärvat för dig :gråta

Tala om hur du vill ha det så ordnar jag det :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping