Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Den listan är jättelång.
Men de viktigaste är.
1. Kunna laga mat och sköta hushållet.
2. Vara drogfri eller aldrig ha varit i kontakt med droger.
3. Ha egen ekonomi.
4. Inte sticka ut med extrema kläder eller smink..

Ja herregud de är mycket. Jag har slutat vara seriös själv för jag finner brister :D De är de som är bristen hos mig.
Man ska ju för jösses våga visa upp partnern för sina föräldrar och syskon med.

Helt OK lista förutom punkt 1 del 1, är det 1950 fortfarande? :)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Själv så har jag gett upp med att leta efter någon, dyker det upp nån så kanske man kan ändra sig, fast jag har blivit bekväm av mej, behöver aldrig anpassa mej efter någon annans tid eller agenda, kan göra vad jag vill utan att någon annan blir lidande.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Den listan är jättelång.
Men de viktigaste är.
1. Kunna laga mat och sköta hushållet.
2. Vara drogfri eller aldrig ha varit i kontakt med droger.
3. Ha egen ekonomi.
4. Inte sticka ut med extrema kläder eller smink..

Ja herregud de är mycket. Jag har slutat vara seriös själv för jag finner brister :D De är de som är bristen hos mig.
Man ska ju för jösses våga visa upp partnern för sina föräldrar och syskon med.

Det är ändå lite skoj att du vågar ha en lista. Kan du inte spara den o sen när du träffat någon du verkligen tycker om så kan du väl kolla av hur mycket som stämmer :)

Jag tror nämligen att när man träffar rätt har man inga problem att visa upp dom vad dom än har på sig. ;)

tkdrille

Guest
Helt OK lista förutom punkt 1 del 1, är det 1950 fortfarande? :)

Nja jag syftar dock inte på att kvinnan ska sköta detta. Jag vill att de ska ha kunskapen så man kan dela på det. Vissa ex kunde inte ens koka varken makaroner eller potatis rätt hus skulle då en lite mer avancerad rätt bli.
Jag gör gärna mat själv och städar så :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Problemet med att inte vilja ha barn är att de flesta kvinnor som väljer bort barn gör det för att de vill förverkliga sig själva och ägna sig åt resor jorden runt, och som jag har skrivit i tråden förut är inte resor min grej. Jag vill hellre ha någon mer jordnära och de tenderar att vilja ha barn.

När det gäller det estetiska så finns det bilder på mig i tråden både med kläder på överkroppen och utan. :)

Dom flesta är aldrig alla :) Inser du hur många inlägg det finns i denna tråden? De är döjobbigt att leta bilder :D

Det enklaste är att ha sig själv på sin avatar ;) Du behöver inte visa upp dig. Jag tror dig inte ändå :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Själv så har jag gett upp med att leta efter någon, dyker det upp nån så kanske man kan ändra sig, fast jag har blivit bekväm av mej, behöver aldrig anpassa mej efter någon annans tid eller agenda, kan göra vad jag vill utan att någon annan blir lidande.

Det bästa är väl om man träffar någon där man fortfarande kan vara sig själv?

tkdrille

Guest
Det är ändå lite skoj att du vågar ha en lista. Kan du inte spara den o sen när du träffat någon du verkligen tycker om så kan du väl kolla av hur mycket som stämmer :)

Jag tror nämligen att när man träffar rätt har man inga problem att visa upp dom vad dom än har på sig. ;)

Jo alltså jag kan nästan garantera att jag inte kommer inleda något med en kvinna positiv till droger.
Jag har testat vara ihop med en som stack ut till klädsel och smink och nä jag klara inte av det. Men de är klart de kan ändra sig men jag är nog för hård :). När jag granskar vad jag vill ha så känner jag att ensamheten varar än längre haha

Men sen är jag inte perfekt själv. Hemskt vad negativt detta blev om mig.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jo alltså jag kan nästan garantera att jag inte kommer inleda något med en kvinna positiv till droger.
Jag har testat vara ihop med en som stack ut till klädsel och smink och nä jag klara inte av det. Men de är klart de kan ändra sig men jag är nog för hård :). När jag granskar vad jag vill ha så känner jag att ensamheten varar än längre haha

Kanske inte perfekt, men en kär påg. ;)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Dom flesta är aldrig alla :) Inser du hur många inlägg det finns i denna tråden? De är döjobbigt att leta bilder :D

Det enklaste är att ha sig själv på sin avatar ;) Du behöver inte visa upp dig. Jag tror dig inte ändå :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?248866-Singeltr%E5den&p=5714243&viewfull=1#post57142433

OBS. Klickning sker på egen risk.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?248866-Singeltr%E5den&p=5671633&viewfull=1#post5671633

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Jag vill inte dra fram dina dåliga sidor :) Livet blir sällan som man tänkt sig och då är det skoj att gå tillbaka lite och dra fram tankarna och planerna man hade. Man har sällan rätt då :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Avskyr när jag inte fattar. Jag fattar inte :huvet

Upplys mig. Snälla :)

Det är en film, handlar om en kille som blir mer eller mindre ofrivilligt styvfar åt en ung pojke utan att vara tillsammans med pojkens mor...:D Hugh grant i huvudrollen. När det nu pratades om att bli förälder åt andras barn och att man inte ens behöver bo under samma tak :)

http://en.m.wikipedia.org/wiki/About_a_Boy

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Vi kan ju snabbt konstatera att du är för hård mot dig själv och borde jobba lite på självkänslan.

Lite mer av att tycka att du är bra och lite mindre av att tycka att du är dålig. :)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping