Singeltråden

tkdrille

Guest
Är det någon form av SH-fest?
Ja. =)

Kysser du din mor med den där!?! :gnissla
Nä jag brukar inte kyssa familjemedlemmar. Hon får en kram ibland.

Ja killar brukar säga det innan de vill skylla på huvudvärk för att dom hellre vill ligga med handen i byxlinningen framför TV:n än att tillfredställa sin bättre hälft. Det går bra ända tills man vill oftare och då helt plötsligt är man nymfoman. :huvet
Vadå ligger inte Helsingborg i Danmark? :glömdet

Exakt. Nej du blandar ihop Helsingör med Helsingborg, de är faktiskt 20 minuters skillnad.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Säg inte det, är man full nog kan man ju somna med nyllet i lårviken innan man hinner klämma in den. :3freak
Har jag hört.

Fast då handlar det om nåt helt annat än att glömma, och i det skicket spelar det nog ingen roll vad man gör, man lär nog inte lyckas tillfredsställa en brud oavsett. ;)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Personligen skulle jag vilja påstå att det är bättre. Tror de flesta har lättare för att påminna killen om att använda kuken också, än tungan. ;) Eftersom användandet av kuken brukar uppskattas av killen själv mer, så lär en sån påminnelse tas emot positivt. Gör den inte det hade i alla fall jag blivit väldigt fundersam...

Så är det. Har han sagt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Personligen skulle jag vilja påstå att det är bättre. Tror de flesta har lättare för att påminna killen om att använda kuken också, än tungan. ;) Eftersom användandet av kuken brukar uppskattas av killen själv mer, så lär en sån påminnelse tas emot positivt. Gör den inte det hade i alla fall jag blivit väldigt fundersam...

Varför skulle det vara svårt att påminna om det? :va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hoppla, antalet facebook vänner gick just upp med 30%!:D :tummenupp

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag va på krogen med kryckor och har aldrig fått så mycket ragg...jag fick fan försvara mig med kryckorna och vakterna slängde ut en kille som vägrade lämna mig i fred. :död Nu vet jag hur kändisarna känner sig. :lol

Blev påkörd och bröt foten, så jag hoppade på kryckor till en nattklubb, tänkte att nu så dyker det väl upp en och annan tjej som tycker synd om mig, springer och köper en öl och så vidare, men nä... "Krycktricket" fungerade inte alls för mig. :( Jag blev i alla fall inte utslängd. :crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Varför skulle det vara svårt att påminna om det? :va

För att det inte är alla killar som ser tungan som ett nödvändigt redskap utan tycker det räcker gott och väl med kuken. För tungan ger ju inte dem nån njutning... :cdevil

Och du vet, vi tjejer uppskattar när ni killar tänker själva och gör saker för våran skull, utan att vi behöver be er om det varje gång. ;)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO