Slowroller
Skrämmer små barn
Är det någon form av SH-fest?
Nja det är ju inte en sån stor som i Stockholm, men i fjol var vi 5-6 som gick ut i hbg och nu tänkte vi göra om det. Det är sh-folk.
Är det någon form av SH-fest?
Kysser du din mor med den där!?!
Har varit där 6 ggr, installerat maskin, snackat reservdelar och knullat... hurså?
Ja. =)Är det någon form av SH-fest?
Nä jag brukar inte kyssa familjemedlemmar. Hon får en kram ibland.Kysser du din mor med den där!?!
Ja killar brukar säga det innan de vill skylla på huvudvärk för att dom hellre vill ligga med handen i byxlinningen framför TV:n än att tillfredställa sin bättre hälft. Det går bra ända tills man vill oftare och då helt plötsligt är man nymfoman.
Vadå ligger inte Helsingborg i Danmark?
Säg inte det, är man full nog kan man ju somna med nyllet i lårviken innan man hinner klämma in den.
Har jag hört.
Personligen skulle jag vilja påstå att det är bättre. Tror de flesta har lättare för att påminna killen om att använda kuken också, än tungan. Eftersom användandet av kuken brukar uppskattas av killen själv mer, så lär en sån påminnelse tas emot positivt. Gör den inte det hade i alla fall jag blivit väldigt fundersam...
Ja vem fan vill ha en mustasch där nere, va tror ni vi rakar oss för!?!?
Exakt. Nej du blandar ihop Helsingör med Helsingborg, de är faktiskt 20 minuters skillnad.
Tydligen har du letat kullagerkulor på överspacklade japanskor oxå.
Men inte hittat några.
Nä japanskorna lät ja bli...
Först vill jag se en bild på dig uppklädd till en väluppfostrad flicka.
Personligen skulle jag vilja påstå att det är bättre. Tror de flesta har lättare för att påminna killen om att använda kuken också, än tungan. Eftersom användandet av kuken brukar uppskattas av killen själv mer, så lär en sån påminnelse tas emot positivt. Gör den inte det hade i alla fall jag blivit väldigt fundersam...
Hur va det med att veta vad ironi är?
Men då kan du ju inte veta hur många kulor dom bär på?
Hoppla, antalet facebook vänner gick just upp med 30%!
Jag va på krogen med kryckor och har aldrig fått så mycket ragg...jag fick fan försvara mig med kryckorna och vakterna slängde ut en kille som vägrade lämna mig i fred. Nu vet jag hur kändisarna känner sig.
Varför skulle det vara svårt att påminna om det?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|