Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Natti då då. Sleep tight.

Varför säger man så förresten??

För att de rimmar gissar jag. Annars brukar man även säga Sleep tight, don´t let the bed bugs bite. Den är lite mer fishy tycker jag. Föredrar nog Sweet dreams!

Så Sweet dreams på er galningar! :kär

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
För att de rimmar gissar jag. Annars brukar man även säga Sleep tight, don´t let the bed bugs bite. Den är lite mer fishy tycker jag. Föredrar nog Sweet dreams!

Så Sweet dreams på er galningar! :kär
Sov gott tant :hej

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det finns charmigt envis och korkat envis...:D hon dricker ju inte sprit heller så jag kan ju inte Ens hoppas på omdömesförändrinhar vid fylla...:gnissla

Jaså, dricker hon inte sprit? Och inte verkar hon gilla kids heller och snygg är hon, jag börjar förstå dina tankar Bushido. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jaså, dricker hon inte sprit? Och inte verkar hon gilla kids heller och snygg är hon, jag börjar förstå dina tankar Bushido. :)

Precis, loppet är helt kört för min del...:(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det är klart, det är aldrig för sent att ge upp. :)

Får väl lägga in en Charmoffensiv om hon dyker upp, men jag räknar nog snarare med en nedlåtande klapp på huvet än ett perverst klapp på rumpan...:D tror du hon gillar det där med att slicka na i örat och ta henne på brösten, kan det vara rätt taktik?:va :rofl

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Får väl lägga in en Charmoffensiv om hon dyker upp, men jag räknar nog snarare med en nedlåtande klapp på huvet än ett perverst klapp på rumpan...:D tror du hon gillar det där med att slicka na i örat och ta henne på brösten, kan det vara rätt taktik?:va :rofl

Absolut. Ryktet säger att hon fullkomligt älskar det.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
De är ju inte så långt iväg. Du ska med kvinna. Då är du uppskriven och förväntas komma den 23/3. Fixat.

:D

Hahaha, det är ju så långt borta god damn it och jag kan inte Danska...dock förstår jag det då jag pratar med såna dära dagligen på jobbet. Stretade emot länge för att inte lära mig förstå skiten men det gick lissom inte låtsas efter ett tag. :huvet:brinnerup

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO