Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
På första raden svarar jag helt klart JA.

Även fast jag är dykare så är sista delen lite för djupt under min mentala kunskap så där kan jag inte säga mycket mer än hoppas du snabbt kommer ur det. :)

Det fina i det hela är trots allt att jag inte förnekar det faktum att jag inte kan acceptera mig själv utan jobbar på det. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Med tanke på kroppens proportioner är det en stor röv ja. Men jag klagar inte egentligen. Har bara en dålig dag där jag känner mig fet. Och så får jag hem ett par byxor jag inte ens kan böja mig fram i utan att något avslöjas. :7peta

Bara för att man har stor röv är man inte fet....jag vägde 43KG och hade anorexia och hade STOR röv...skärpning! Jag va undernärd och äcklig.
MIN röv är stor men jag har hellre stor röv än en liten pojkröv. Jag har lärt mig att vara stolt över min för den är nåt att hålla i när det blåser. :hihi

Sedan 15.30 idag. Let your body decide...

:skrattaåt :rodnar

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Imorse fick jag känslan "Ikväll måste man in på singeltråden och kolla. Det är ju lill-lördag så nu måste det hända något!". Och självklart hade man rätt :banana

Nyss inkommen från "verkstaden"(läs grusuppfarten). Skruvar på extraljusramp på bilen. Ont i knäna till förbannelse! Svårt att få det snyggt på bilen äre också :huvet. Ska gå och tatta en Falcon i kylskåpet!

Skål och god kväll på er! :fyllisar

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Bara för att man har stor röv är man inte fet....jag vägde 43KG och hade anorexia och hade STOR röv...skärpning! Jag va undernärd och äcklig.
MIN röv är stor men jag har hellre stor röv än en liten pojkröv. Jag har lärt mig att vara stolt över min för den är nåt att hålla i när det blåser. :hihi

Mycket bra skrivet! :bow

Hinken: Din rumpa lär ju vara i princip enbart muskler? :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Nä, jag vet! Jag GILLAR ju min röv säger jag ju! :7peta
Hur min röv skulle se ut när jag är undernärd, det vill jag inte ens veta :näsblod. Jag tappade inte ens 5 cm runt röven när jag deffade, då plockade jag bort ca 6-7 cm från midjan.

Jag gillar min kroppsform egentligen. Men det är en detaljfråga jag inte klarar av att släppa än. Det är för jävligt att veta att man ligger på +7 kg sedan i somras.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag åker gärna bakpå, fixar du stället då? ;)

För det dröjer år innan jag fixat ett sådant hojkort... :(

Jo jag vet att jag är störd ;) INGEN har någonsin klagat på min kropp. Så jag är mycket väl medveten om att det sitter i huvudet på mig. Och det är också därför jag går på samtal för tillfället dels för att bli kvitt min ätstörning och för att acceptera mig. FÖRBANNAT svårt.

Sånt som sitter i huvet kam sitta förbannat jävla skithårt, och det är inte så lätt att slå sig loss bara för att folk säger "äh, du inbillar dig, du har inget att vara missnöjd med"... Men för vad det är värt så ser du väldigt bra ut, och jag hoppas att dina samtal hjälper snart så att du kan se det också :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Sånt som sitter i huvet kam sitta förbannat jävla skithårt, och det är inte så lätt att slå sig loss bara för att folk säger "äh, du inbillar dig, du har inget att vara missnöjd med"... Men för vad det är värt så ser du väldigt bra ut, och jag hoppas att dina samtal hjälper snart så att du kan se det också :)

Kommer ta lång tid, jag känner mig själv ;)
Mvh Trasig tjej.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Åh du är på gymet ser jag... sweet! :rolleyes:

Ja, vart fan har du varit då?
I verkligheten? :Bugar

:huvet

För första gången på MÅNGA år klagar jag på min röv.

Stussmåtten når tresffrigt och midjan är närmare 30 centimeter mindre. Inte ens de kläderna som ska vara anpassade till hardcoregym (dvs tjejer med RÖV) sitter bra över min röv. Knäböjer jag djuuuuupt kommer alla se mitt myntinkast :gråta

Hmmm... jag säger bara accept it and work it! Jag är långt ifrån supernöjd med alla vinklar o vrår men ja är tillräckligt gammal (ja Tjerring ju) att veta vad som funkar o inte funkar. Det som inte funkar skiter ja i. :yoparty

JOOOO MEN JAG VILL KUNNA HA NORMALA BYXOR SOM ALLA ANDRA! :4skrika

Jag kan ALDRIG ha byxor med låg skärning på grund av det här.
Samma kommentar som ovan...

Imorse fick jag känslan "Ikväll måste man in på singeltråden och kolla. Det är ju lill-lördag så nu måste det hända något!". Och självklart hade man rätt :banana

Nyss inkommen från "verkstaden"(läs grusuppfarten). Skruvar på extraljusramp på bilen. Ont i knäna till förbannelse! Svårt att få det snyggt på bilen äre också :huvet. Ska gå och tatta en Falcon i kylskåpet!

Skål och god kväll på er! :fyllisar

Skål på sig! :banana

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Stussmåtten når tresffrigt och midjan är närmare 30 centimeter mindre.

Bara för det var jag tvungen att mäta (och insåg att jag nog aldrig kollat varken stuss- eller midjemått förut) och kan meddela att jag ligger precis under tresiffrigt runt stussen och har 30 cm mindre midja, så om det är proportionellt fel så är jag lika felformad som dig! :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Mycket bra skrivet! :bow

Tackar, tackar. :hihi

Nä, jag vet! Jag GILLAR ju min röv säger jag ju! :7peta
Hur min röv skulle se ut när jag är undernärd, det vill jag inte ens veta :näsblod. Jag tappade inte ens 5 cm runt röven när jag deffade, då plockade jag bort ca 6-7 cm från midjan.
Jag gillar min kroppsform egentligen. Men det är en detaljfråga jag inte klarar av att släppa än. Det är för jävligt att veta att man ligger på +7 kg sedan i somras.

Man ska lägga på sig lite hull på vintern så man fryser mindre. :lol

:rofl
fan vilken sjuk tråd :tummenupp

:arsele

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Bjöd jag på ;)

FACE THE TRUTH :näsblod

Nä nu ska vovve få sin promenad och jag ska töja ut de nya mummlisarna så jag kan sluta beklaga mig för de är låga i skärningen.

:fattartil

Men DU! Om det är de camofärgade så är det ju enkelt att byta ut det svarta partiet mot ett mer flexibelt tyg och då stannar ju linningen kvar runt midjan. :)

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Bara för det var jag tvungen att mäta (och insåg att jag nog aldrig kollat varken stuss- eller midjemått förut) och kan meddela att jag ligger precis under tresiffrigt runt stussen och har 30 cm mindre midja, så om det är proportionellt fel så är jag lika felformad som dig! :tummenupp

Men du, det är inte felformad utan det är kvinnligt vackert. :rodnar

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Pratade precis med bästaste mamma...hon gör mig alltid på bra humör den tanten. :) Hon är typ 140cm lång eller liknande och hotade sin granne (psykotisk gubbe) i trappuppgången. Liten och kaxig o säger vad hon tycker när stubinen går av. :kär

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Vägrar både mäta o väga, sitter kläderna okej o ja känner mig okej så är det det som gäller... Förhållandet muskler o fett är så komplicerat så man krånglar bara till det genom att mäta... (kan var SVÅRT för en ingenjör att acceptera, helst ska det funderas på permutationer och hur man kan plotta det hela, talar vi tre eller sex sigma osv)... Lägg ner! Lita på din blick helt enkelt! :tuttar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!