Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ja, jag bryr mig inte ett dugg. Som sagt, aldrig mätt förut. ;) Har ingen våg hemma heller, och enda gången i mitt liv jag brytt mig om siffrorna på en sån var när jag vägde onödigt lite och höll koll så det inte skulle bli mindre.

Och det är så bökigt att läsa av siffrorna på brevvågen när du väl kommit upp på den gissar jag?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Dubbelt negativ eller vad säger man?
Jag skulle väl säga att en tjej som tycker om sig själv som hon är (men inte är kaxig över det) är vackrare än en tjej som är snygg och klagar över att hon är tjock och ful hela tiden. Just my point of view.:)

Du vet, du får ha lite överseende när killar försöker säga såna där vettiga och bra saker, för de lyckas alltid göra nåt misstag nånstans. ;) Men de brukar mena väl.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Vilken tråd, man blir rörd. Fem kommatecken på rad, fantastiskt!

4. :fakta

Är det knepigt att torrdräktsdyka? Jag har bara ett open water och varmvattenserfarenhet, det smäller inte så högt i svenska förhållanden.

Det som kan vara lite knepigt är att hålla luften i dräkten på rätt ställe, blir det fel hamnar man upp&ner och det kan se lite smålustigt ut. :hihi

Ok here we go, boys (and girls)!

Två olika vinklar och nej jag svankar inte på någon av de bilderna (jag har dock lite lätt svank normalt sett och den får alla vi leva med :näsblod)

View attachment 378604View attachment 378605

EDIT: Inte sådär äckligt stor. Den är BRA!

Men jag sörjer ändå att inte kunna ha byxor med normal skärning för när jag böjer mig syns myntinkastet.

Dom till höger var SJUKT snygga! Det man ser av dom iaf. Påminner om mina paintball-brallor.

Kan man ha mummlisar som kille? :va Och, kallas det fortfarande för mummlisar då? :crash

Typ såna här

DSC(5).jpg

:rolleyes:

Det är inte du va?! Cause, GOT DAMN, talk about a nohavingassbitch :zpy

URSÄKTA?!? Sen när bestämde inte jag över mig själv?:4skrika:va

Börja med att titta ovan!:dummer

Se tidigare kommentarer i detta inlägg :4skrika

Ursäkta...skulle det där vara en stor röv?:va Köp andra byxor!:4skrika

:whip

:rofl

I see the lips moving, but I can't hear anything... :dummer

Bara för att man har stor röv är man inte fet....jag vägde 43KG och hade anorexia och hade STOR röv...skärpning! Jag va undernärd och äcklig.
MIN röv är stor men jag har hellre stor röv än en liten pojkröv. Jag har lärt mig att vara stolt över min för den är nåt att hålla i när det blåser. :hihi

:skrattaåt :rodnar

Church!

Pratade precis med bästaste mamma...hon gör mig alltid på bra humör den tanten. :) Hon är typ 140cm lång eller liknande och hotade sin granne (psykotisk gubbe) i trappuppgången. Liten och kaxig o säger vad hon tycker när stubinen går av. :kär

Hmm, påminner om nån jag känner... :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Till nåt helt annat!

Jag tänkte bjuda in till filmkväll hemma hos mig imorgon för de som har lust, BE är på(han har inget val). Jag har photo.GIF :hihi
Han har dock ett krav och det är att det blir fler än tre eftersom han är rädd för mig av nån anledning. :rofl Skämt åsido, jag tänkte att det kunde vara kul och annars kommer ni ju ändå bara sitta hemma och :gråtrunka :lol:D

Mat är ju inga problem att fixa heller, finns hemkörning. :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Till nåt helt annat!

Jag tänkte bjuda in till filmkväll hemma hos mig imorgon för de som har lust, BE är på(han har inget val). Jag har View attachment 378616 :hihi
Han har dock ett krav och det är att det blir fler än tre eftersom han är rädd för mig av nån anledning. :rofl Skämt åsido, jag tänkte att det kunde vara kul och annars kommer ni ju ändå bara sitta hemma och :gråtrunka :lol:D

Mat är ju inga problem att fixa heller, finns hemkörning. :gnissla

Jag bor i fel stad, så jag får väl sitta hemma och gråtrunka... :gråta

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu är jag hemma, efter ännu en skitdag. Ska det inte vända snart?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!