Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Dubbelt negativ eller vad säger man?
Jag skulle väl säga att en tjej som tycker om sig själv som hon är (men inte är kaxig över det) är vackrare än en tjej som är snygg och klagar över att hon är tjock och ful hela tiden. Just my point of view.:)

Jomen så måste det ju va. Det är samma med killar. Självförtroende, humor, glimt i ögonen, intelligens går ju långt före missing six-pack osv. Har aldrig fallit för en man med perfect body, det går bort i sammanhanget. Så länge det inte är en jättebuk och sex funkar så är allt det andra så mycket mer värt. Särkskilt som en kropp förfaller både muskulärt och med åldern hur man än vrider o vänder på det... Resten består. :tummenupp

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Jomen så måste det ju va. Det är samma med killar. Självförtroende, humor, glimt i ögonen, intelligens går ju långt före missing six-pack osv. Har aldrig fallit för en man med perfect body, det går bort i sammanhanget. Så länge det inte är en jättebuk och sex funkar så är allt det andra så mycket mer värt. Särkskilt som en kropp förfaller både muskulärt och med åldern hur man än vrider o vänder på det... Resten består. :tummenupp

Inte konstigt man fortfarande är singel. :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det kommer vända så snart du börjar tänka positivt!

Du vet ingenting, så kom inte här och snacka om att tänka positivt.

Har kämpat i 7 år nu med att ens få ett invaliditetsintyg från läkarna, så att försäkringsbolaget kan göra en bedömning på min jävla nacke som är helt fucked up och begränsar mitt liv rätt starkt.

Fick brev från f-bolaget idag, och de tycker inte att det är något fel på min nacke, så jag får ingen ersättning. Läkarna säger att det inte går att göra något åt läget" eftersom det inte finns någon operation som hjälper". Jaha, och nu då? Jag ska helt enkelt leva med den här jävla smärtan forever and ever, och har kämpat som fan i 7 år för att åtminstone få en ersättning för det, "men det är inget fel på mig". Det är inte så jävla kul att få det upptryckt i ansiktet gång på gång på gång när det faktiskt gör så ont att jag ibland svimmar av smärtan. Och jag är jävligt smärttålig, bölar inte i onödan.

Så fan ta ditt jävla "tänka positivt", det gör lika jävla ont även om jag studsar runt av lycka och glädje.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!