Helt resultatlöst?
Nä, men inte långt ifrån. Ska jag försöka gradera det på en skala från 1-10 så har jag väl 6 nu, och 5 efter sjukgymnastiken.
Helt resultatlöst?
...
JAG! Jag ser livet rinna iväg
Vi är hästcheyer! Uppvuxna med röv.
Hör av dig var du handlar dina byxor kanske mitt liv blir ljusare. Eller är du också förpassad från att shoppa på nätet?
Har för övrigt aldrig sagt att jag var fel proportionellt så du behöver inte oroa dig, jag sa bara att röven är stor i förhållande till min längd.
Hittat någon som är god att rimma?
Tack, äntligen någon som inte skriker "tänk positivt, allt blir bra då!"
Hittat någon som är god att rimma?
Fast så jävla bitter och sur är jag inte på riktigt. Det är nog en kombination av att "gnälla av sig någonstans" och att jag inte har något annat att tillföra här i tråden, typ. Ni skriver bara om en massa kiss och bajs, kukar och fittor känns det som.
Nä, men inte långt ifrån. Ska jag försöka gradera det på en skala från 1-10 så har jag väl 6 nu, och 5 efter sjukgymnastiken.
Men inte är väl du såå gammal ännu.
Om det nu var så att du var 162 så skiljer det bara en centimeter mellan oss.Du är väl längre än mig? Men nej, jag klagar inte på min röv, absolut inte!
Men är inte det lite tragiskt, att den stackars ungen får vara på dagis halva dygnet?
Ursäkta men sa jag ALLT blir bra?
Jag ber om ursäkt att jag sa nåt...hade aldrig nämnt att tänka positivt är bra om jag visste att det var ett så känsligt ämne. Krya på dig.
På tal om något helt annat, så hämtade jag en liten unge på ett dagis idag, 17,15, och körde honom till ett annat dagis, som hade öppet längre. Han pladdrade på som fan där i baksätet, så jag frågade honom hur dags mamma/pappa sen skulle komma och hämta honom. Då svarade han lite ledset att de nog inte kom innan 19, det gjorde de aldrig. Tydligen hade han blivit lämnad runt 7 på morgonen. Han hade inga syskon heller. (Ja, han hann berätta väldigt mycket under färden, truten gick i ett.) Men är inte det lite tragiskt, att den stackars ungen får vara på dagis halva dygnet? Man märkte ju på honom att han inte tyckte det var jättelajbans.
Det är det.
Men ibland är det inte mycket att göra åt saken
Det är jag inte. Men det är ändå mycket som ska hinnas med
...
Och den andra halvan sover han...undrar om han känner sina föräldrar.
Woooot?Inte konstigt man fortfarande är singel.
Ja har oxå haft ätstörningar (när ja va mycket yngre) o de var baserade på mätning baserat på det ja tyckte mig se i spegeln, men fortfarande mätning (våg). Har du seriösa problem bör du gå o prata med nån, kan du hantera det själv ska du fundera på ditt eget förhållningssätt.¨
Säg till en med ätstörningar att lita på sin blick... Jag kan inte ens titta på mig själv i spegeln utan att må dåligt. Men det är precis vad vi jobbar på med just nu. Jag vet vad jag tycker om hos mitt utseende. Och vad jag inte tycker om.
Tack, äntligen någon som inte skriker "tänk positivt, allt blir bra då!"
Nä, göra något åt saken är ju uteslutet.
Men varför skaffar folk barn utan att tänka efter? Känns som om det är samma sorts människor som skaffar en stackars sommarkatt.
Kände att tråden behövde den här:
...
Sen väntar kudden.
...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |