Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vi är hästcheyer! Uppvuxna med röv. :hihi
Hör av dig var du handlar dina byxor kanske mitt liv blir ljusare. Eller är du också förpassad från att shoppa på nätet?
Har för övrigt aldrig sagt att jag var fel proportionellt så du behöver inte oroa dig, jag sa bara att röven är stor i förhållande till min längd. :tummenupp

Du är väl längre än mig? ;) Men nej, jag klagar inte på min röv, absolut inte!

Hittat någon som är god att rimma?

Men nej. Jag undviker väldigt gärna sånt faktiskt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tack, äntligen någon som inte skriker "tänk positivt, allt blir bra då!"

Ursäkta men sa jag ALLT blir bra?

Jag ber om ursäkt att jag sa nåt...hade aldrig nämnt att tänka positivt är bra om jag visste att det var ett så känsligt ämne. Krya på dig.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Fast så jävla bitter och sur är jag inte på riktigt. Det är nog en kombination av att "gnälla av sig någonstans" och att jag inte har något annat att tillföra här i tråden, typ. Ni skriver bara om en massa kiss och bajs, kukar och fittor känns det som. :brinnerup:hihi

snart e det sommar då kan vi lämna bajs å kukar å diskutera bästa fuckyouburnouten utanför korvmojen , eller det slipon som får brewdarna kåtast !
fast nu e det kallt mörkt å vinter , då värmer kiss å bajs humor gött :tummenupp:näsblod

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nä, men inte långt ifrån. Ska jag försöka gradera det på en skala från 1-10 så har jag väl 6 nu, och 5 efter sjukgymnastiken.

Varför jag frågar är för att jag hade en axelskada som behandlades lite sporadiskt och egentligen resultatlöst. Hjälpte för stunden.
Sedan fick jag en till skada i samma axel och ny sjukgymnast och nytt träningsprogram. Fyra års konstant domnande försvann med den nya skada och träningen som följde.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
På tal om något helt annat, så hämtade jag en liten unge på ett dagis idag, 17,15, och körde honom till ett annat dagis, som hade öppet längre. Han pladdrade på som fan där i baksätet, så jag frågade honom hur dags mamma/pappa sen skulle komma och hämta honom. Då svarade han lite ledset att de nog inte kom innan 19, det gjorde de aldrig. Tydligen hade han blivit lämnad runt 7 på morgonen. Han hade inga syskon heller. (Ja, han hann berätta väldigt mycket under färden, truten gick i ett.) Men är inte det lite tragiskt, att den stackars ungen får vara på dagis halva dygnet? Man märkte ju på honom att han inte tyckte det var jättelajbans.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ursäkta men sa jag ALLT blir bra?

Jag ber om ursäkt att jag sa nåt...hade aldrig nämnt att tänka positivt är bra om jag visste att det var ett så känsligt ämne. Krya på dig.

Menade inte att du hade sagt så heller, men du är inte den enda som tjatar om att tänka positivt. Även den bästa av de bästa dagarna i mitt liv har det gjort ont, och hur positiv jag än är i övrigt så är det väldigt frustrerande. Jag får riktigt ont av att köra hoj, jag har svårt att ta hand om hästen och alla vardagliga måsten, så som städning, diskning och annat monotont funkar bara ett par minuter i stöten, sen måste jag göra någon annan rörelse ett tag för att det inte ska bli outhärdligt. Det inkräktar liksom på livet exakt hela tiden. Som ett exempel så har jag inte vaknat en enda morgon på mååånga år utan att ha ont i huvudet. (Ja, jag har testat specialkuddar och grejer hit och dit..) När det är så pass är det lite trist att få höra att det inte är något fel på en. Och jag gnäller inte speciellt mycket om detta, om man tänker på hur illa det faktiskt är.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
På tal om något helt annat, så hämtade jag en liten unge på ett dagis idag, 17,15, och körde honom till ett annat dagis, som hade öppet längre. Han pladdrade på som fan där i baksätet, så jag frågade honom hur dags mamma/pappa sen skulle komma och hämta honom. Då svarade han lite ledset att de nog inte kom innan 19, det gjorde de aldrig. Tydligen hade han blivit lämnad runt 7 på morgonen. Han hade inga syskon heller. (Ja, han hann berätta väldigt mycket under färden, truten gick i ett.) Men är inte det lite tragiskt, att den stackars ungen får vara på dagis halva dygnet? Man märkte ju på honom att han inte tyckte det var jättelajbans.

Och den andra halvan sover han...undrar om han känner sina föräldrar. :död

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är det.
Men ibland är det inte mycket att göra åt saken :(

Nä, göra något åt saken är ju uteslutet.

Men varför skaffar folk barn utan att tänka efter? Känns som om det är samma sorts människor som skaffar en stackars sommarkatt. :gnissla

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Kände att tråden behövde den här:

Själv ska jag lägga en korv och dra en runk. Samtidigt är ej uteslutet. :crash

Sen väntar kudden.

peaceoutbitches.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Och den andra halvan sover han...undrar om han känner sina föräldrar. :död

Lite det jag menade.. Man vet väl när man skaffar barn att det faktiskt är tidskrävande? Ingen människa mår bra av att känna sig oviktig och åsidosatt. :död

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Inte konstigt man fortfarande är singel. :(
Woooot? :confused:

¨

Säg till en med ätstörningar att lita på sin blick... Jag kan inte ens titta på mig själv i spegeln utan att må dåligt. Men det är precis vad vi jobbar på med just nu. Jag vet vad jag tycker om hos mitt utseende. Och vad jag inte tycker om.
Ja har oxå haft ätstörningar (när ja va mycket yngre) o de var baserade på mätning baserat på det ja tyckte mig se i spegeln, men fortfarande mätning (våg). Har du seriösa problem bör du gå o prata med nån, kan du hantera det själv ska du fundera på ditt eget förhållningssätt. :kär
Tack, äntligen någon som inte skriker "tänk positivt, allt blir bra då!"

Ibland är det skit helt enkelt! Stå på dig gumman! :kär:kär:kär:kär:kär:kär

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Nä, göra något åt saken är ju uteslutet.

Men varför skaffar folk barn utan att tänka efter? Känns som om det är samma sorts människor som skaffar en stackars sommarkatt. :gnissla

Mjo, fast ibland kan ju förutsättningarna ändras en hel del på några år :gnissla
Trist är det i vilket fall.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...