Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Menade inte att du hade sagt så heller, men du är inte den enda som tjatar om att tänka positivt. Även den bästa av de bästa dagarna i mitt liv har det gjort ont, och hur positiv jag än är i övrigt så är det väldigt frustrerande. Jag får riktigt ont av att köra hoj, jag har svårt att ta hand om hästen och alla vardagliga måsten, så som städning, diskning och annat monotont funkar bara ett par minuter i stöten, sen måste jag göra någon annan rörelse ett tag för att det inte ska bli outhärdligt. Det inkräktar liksom på livet exakt hela tiden. Som ett exempel så har jag inte vaknat en enda morgon på mååånga år utan att ha ont i huvudet. (Ja, jag har testat specialkuddar och grejer hit och dit..) När det är så pass är det lite trist att få höra att det inte är något fel på en. Och jag gnäller inte speciellt mycket om detta, om man tänker på hur illa det faktiskt är.

:krama

Jag är nog för positiv för mitt eget bästa ibland och jag förstår om du vill slå mig på keften. :hihi Men du skulle ha hört mig förr, JAG GNÄLLDE och klagade jämt och då menar jag jämt. Det var en gammal chef till mig som påpekade detta för mig en dag och det fick mig en tankeställare att börja ändra mitt tankesätt. Hon ville oxå slå mig på keften. Alltid retar sig nån på en.

Har du testat akupunGtur? En jobbarkompis till mig som har varit sjukskriven i åratal har testat det och det hjälper iallafall lite mot smärtan. Hon har whiplash efter en bilolycka.

Hoppas iallafall att du blir bättre och att dom kan hitta nåt som hjälper dig och ge inte upp. :pannkyss

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
På tal om något helt annat, så hämtade jag en liten unge på ett dagis idag, 17,15, och körde honom till ett annat dagis, som hade öppet längre. Han pladdrade på som fan där i baksätet, så jag frågade honom hur dags mamma/pappa sen skulle komma och hämta honom. Då svarade han lite ledset att de nog inte kom innan 19, det gjorde de aldrig. Tydligen hade han blivit lämnad runt 7 på morgonen. Han hade inga syskon heller. (Ja, han hann berätta väldigt mycket under färden, truten gick i ett.) Men är inte det lite tragiskt, att den stackars ungen får vara på dagis halva dygnet? Man märkte ju på honom att han inte tyckte det var jättelajbans.

Tragiskt milt uttryckt.
Jag mår dåligt när jag jobbar över och Felicia, Michelle och Madelene sover när jag kommer hem på kvällen.

Det är det.
Men ibland är det inte mycket att göra åt saken :(

jo det finns det faktiskt!!

Och den andra halvan sover han...undrar om han känner sina föräldrar. :död

Skrämmande

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Lite det jag menade.. Man vet väl när man skaffar barn att det faktiskt är tidskrävande? Ingen människa mår bra av att känna sig oviktig och åsidosatt. :död

Min ena syrra har blivit av med vårdnaden i tre fall av tre så NEJ såna där människor tänker inte innan dom släpper in den.:huvet

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Lite det jag menade.. Man vet väl när man skaffar barn att det faktiskt är tidskrävande? Ingen människa mår bra av att känna sig oviktig och åsidosatt. :död

Caroline har varit hemma mycket med barnen fram tills de började skolan just för att vi skulle slippa ha dem på dagis från halv 7 till 5 på dagarna.
Visst vi förlorade pengar men vafan vi ha r haft mat på bordet och hela och rena ungar

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Caroline har varit hemma mycket med barnen fram tills de började skolan just för att vi skulle slippa ha dem på dagis från halv 7 till 5 på dagarna.
Visst vi förlorade pengar men vafan vi ha r haft mat på bordet och hela och rena ungar

Ja, det är ju ett vettigt tankesätt!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...