Bikerman75
* MAVERICK *
Behöver ingen gaffel, läppiercingen är spetsig nog.
Det vill jag se bild på!
Behöver ingen gaffel, läppiercingen är spetsig nog.
sluta grina!Vet jag?
Jomen så måste det ju va. Det är samma med killar. Självförtroende, humor, glimt i ögonen, intelligens går ju långt före missing six-pack osv. Har aldrig fallit för en man med perfect body, det går bort i sammanhanget. Så länge det inte är en jättebuk och sex funkar så är allt det andra så mycket mer värt. Särkskilt som en kropp förfaller både muskulärt och med åldern hur man än vrider o vänder på det... Resten består.
Du vet ingenting, så kom inte här och snacka om att tänka positivt.
Har kämpat i 7 år nu med att ens få ett invaliditetsintyg från läkarna, så att försäkringsbolaget kan göra en bedömning på min jävla nacke som är helt fucked up och begränsar mitt liv rätt starkt.
Fick brev från f-bolaget idag, och de tycker inte att det är något fel på min nacke, så jag får ingen ersättning. Läkarna säger att det inte går att göra något åt läget" eftersom det inte finns någon operation som hjälper". Jaha, och nu då? Jag ska helt enkelt leva med den här jävla smärtan forever and ever, och har kämpat som fan i 7 år för att åtminstone få en ersättning för det, "men det är inget fel på mig". Det är inte så jävla kul att få det upptryckt i ansiktet gång på gång på gång när det faktiskt gör så ont att jag ibland svimmar av smärtan. Och jag är jävligt smärttålig, bölar inte i onödan.
Så fan ta ditt jävla "tänka positivt", det gör lika jävla ont även om jag studsar runt av lycka och glädje.
Fast kanske läpparna smakar bättre ändå?
Text
Så fan ta ditt jävla "tänka positivt", det gör lika jävla ont även om jag studsar runt av lycka och glädje.
Har kämpat i 7 år nu med att ens få ett invaliditetsintyg från läkarna, så att försäkringsbolaget kan göra en bedömning på min jävla nacke som är helt fucked up och begränsar mitt liv rätt starkt.
Fick brev från f-bolaget idag, och de tycker inte att det är något fel på min nacke, så jag får ingen ersättning. Läkarna säger att det inte går att göra något åt läget" eftersom det inte finns någon operation som hjälper". Jaha, och nu då? Jag ska helt enkelt leva med den här jävla smärtan forever and ever, och har kämpat som fan i 7 år för att åtminstone få en ersättning för det, "men det är inget fel på mig". Det är inte så jävla kul att få det upptryckt i ansiktet gång på gång på gång när det faktiskt gör så ont att jag ibland svimmar av smärtan. Och jag är jävligt smärttålig, bölar inte i onödan.
Jomen så måste det ju va. Det är samma med killar. Självförtroende, humor, glimt i ögonen, intelligens går ju långt före missing six-pack osv. Har aldrig fallit för en man med perfect body, det går bort i sammanhanget. Så länge det inte är en jättebuk och sex funkar så är allt det andra så mycket mer värt. Särkskilt som en kropp förfaller både muskulärt och med åldern hur man än vrider o vänder på det... Resten består.
Men imorgon ju, då har det inte hänt än!
Swish
Har du varit till sjukgymnaster och liknande?
Gör det mindre ont att tänka negativt?
¨Bara för det var jag tvungen att mäta (och insåg att jag nog aldrig kollat varken stuss- eller midjemått förut) och kan meddela att jag ligger precis under tresiffrigt runt stussen och har 30 cm mindre midja, så om det är proportionellt fel så är jag lika felformad som dig!
Men DU! Om det är de camofärgade så är det ju enkelt att byta ut det svarta partiet mot ett mer flexibelt tyg och då stannar ju linningen kvar runt midjan.
Vägrar både mäta o väga, sitter kläderna okej o ja känner mig okej så är det det som gäller... Förhållandet muskler o fett är så komplicerat så man krånglar bara till det genom att mäta... (kan var SVÅRT för en ingenjör att acceptera, helst ska det funderas på permutationer och hur man kan plotta det hela, talar vi tre eller sex sigma osv)... Lägg ner! Lita på din blick helt enkelt!
Vem har bråttom?
Dom till höger var SJUKT snygga! Det man ser av dom iaf. Påminner om mina paintball-brallor.
Kan man ha mummlisar som kille? Och, kallas det fortfarande för mummlisar då?
Fy fan va tragist, Kan fan inte vara roligt att hamna mellan stolarna så där. Men framför allt att ingen tror på dej. Lider med dej
Kanske, jag är nog villig att hålla med dig, men råkar veta att så inte är fallet för alla...
Nä, du använder ju gaffel du
View attachment 378618
Tänkte ta en annan men de gick inte få in den här
Jamen det var ju därför jag köpte dem, svinsnygga!!!
Och jo det kallas för mummlisar på killar.
Jag ser en snabel röra på sig men jag hör inget.
Bajs smaken du aldrig glömmer!!!
3 ggr/vecka i 4 år.
Kanske, jag är nog villig att hålla med dig, men råkar veta att så inte är fallet för alla...
Stångas på mot myndigheterna e melodin !
Men ärligt , nog e det roligare å vara glad å ha ont än å vara sur å bitter å ha ont .... speciellt när man inte kan göra ett skit åt det .....
Å jag har haft min beskärda del av knas i livet för att inse att livet e alldeles för kort för att gå runt å tycka det e kass (å på hoj så kan livet ta slut jääääävligt fort , bara ta en titt i minneslunden)
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|