Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jomen så måste det ju va. Det är samma med killar. Självförtroende, humor, glimt i ögonen, intelligens går ju långt före missing six-pack osv. Har aldrig fallit för en man med perfect body, det går bort i sammanhanget. Så länge det inte är en jättebuk och sex funkar så är allt det andra så mycket mer värt. Särkskilt som en kropp förfaller både muskulärt och med åldern hur man än vrider o vänder på det... Resten består. :tummenupp

WORD!:tummenupp

Du vet ingenting, så kom inte här och snacka om att tänka positivt.

Har kämpat i 7 år nu med att ens få ett invaliditetsintyg från läkarna, så att försäkringsbolaget kan göra en bedömning på min jävla nacke som är helt fucked up och begränsar mitt liv rätt starkt.

Fick brev från f-bolaget idag, och de tycker inte att det är något fel på min nacke, så jag får ingen ersättning. Läkarna säger att det inte går att göra något åt läget" eftersom det inte finns någon operation som hjälper". Jaha, och nu då? Jag ska helt enkelt leva med den här jävla smärtan forever and ever, och har kämpat som fan i 7 år för att åtminstone få en ersättning för det, "men det är inget fel på mig". Det är inte så jävla kul att få det upptryckt i ansiktet gång på gång på gång när det faktiskt gör så ont att jag ibland svimmar av smärtan. Och jag är jävligt smärttålig, bölar inte i onödan.

Så fan ta ditt jävla "tänka positivt", det gör lika jävla ont även om jag studsar runt av lycka och glädje.

Wooooo...lugn och fin, jag menade inget illa med det och jag kan säga det pga att jag vet vad jag talar om, du vet inget om mitt liv heller och det är inte nåt jag tänker sitta och beklaga mig över här.
JAG vet dock att den dagen jag började tänka mer positivt så blev mitt liv bättre...jag har inte påstått att du har mindre smärta, jag vet bara att den blir värre ju mer neg man är.

Jag har rätt att säga min mening likväl som alla andra och ta inte allt som ett påhopp.

Jag är verkligen superledsen för din skull men jag lovar dig att du kommer må mycket bättre den dagen du inser att du ska vara glad för att du ändå lever.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Text

Så fan ta ditt jävla "tänka positivt", det gör lika jävla ont även om jag studsar runt av lycka och glädje.

Stångas på mot myndigheterna e melodin !
Men ärligt , nog e det roligare å vara glad å ha ont än å vara sur å bitter å ha ont .... speciellt när man inte kan göra ett skit åt det .....
Å jag har haft min beskärda del av knas i livet för att inse att livet e alldeles för kort för att gå runt å tycka det e kass (å på hoj så kan livet ta slut jääääävligt fort , bara ta en titt i minneslunden)

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Har kämpat i 7 år nu med att ens få ett invaliditetsintyg från läkarna, så att försäkringsbolaget kan göra en bedömning på min jävla nacke som är helt fucked up och begränsar mitt liv rätt starkt.

Fick brev från f-bolaget idag, och de tycker inte att det är något fel på min nacke, så jag får ingen ersättning. Läkarna säger att det inte går att göra något åt läget" eftersom det inte finns någon operation som hjälper". Jaha, och nu då? Jag ska helt enkelt leva med den här jävla smärtan forever and ever, och har kämpat som fan i 7 år för att åtminstone få en ersättning för det, "men det är inget fel på mig". Det är inte så jävla kul att få det upptryckt i ansiktet gång på gång på gång när det faktiskt gör så ont att jag ibland svimmar av smärtan. Och jag är jävligt smärttålig, bölar inte i onödan.

Jag vet vad du går igenom, har ju själv nackskador sen en krock för 6.5 år sedan.

Gick sjukskriven ca 1.5 år läkarna och sjukgymnasterna trodde aldrig jag skulle komma tillbaka till smedyrket.
1 månads ersättning från LF för förlorad arbetsinkomst och sveda och värk.
Åkte på whiplash men lyckades träna upp den mindre muskulateren i nacken och på det viset kringgå mycket problem.
Men fan vilka bakslag jag åkte och kommer att åka på.

Lider än idag av sviterna ligger ikväll fullproppad med piller och hoppas att det ska gå över tills imorgon.
Har perioder där det går nån månad tom 2-3 utan att behöva ta piller, men tyvärr inne i en pillerperiod nu.

Men du är fan tuff och klarar detta tjejen!!!!!!:krama

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jomen så måste det ju va. Det är samma med killar. Självförtroende, humor, glimt i ögonen, intelligens går ju långt före missing six-pack osv. Har aldrig fallit för en man med perfect body, det går bort i sammanhanget. Så länge det inte är en jättebuk och sex funkar så är allt det andra så mycket mer värt. Särkskilt som en kropp förfaller både muskulärt och med åldern hur man än vrider o vänder på det... Resten består. :tummenupp

:kär

Men imorgon ju, då har det inte hänt än!

:mad:

Gör det mindre ont att tänka negativt? :va

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja

Fy fan va tragist, Kan fan inte vara roligt att hamna mellan stolarna så där. Men framför allt att ingen tror på dej. Lider med dej:(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Gör det mindre ont att tänka negativt? :va

Jag tänker varken positivt eller negativt i detta fallet. Det är fakta, svart text på vitt papper, att det inte är något fel på mig. Hade du tuppat av ungefär två ggr/månad av smärta under vintermånaderna hade du nog inte heller varit överförtjust över det konstaterandet.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Bara för det var jag tvungen att mäta (och insåg att jag nog aldrig kollat varken stuss- eller midjemått förut) och kan meddela att jag ligger precis under tresiffrigt runt stussen och har 30 cm mindre midja, så om det är proportionellt fel så är jag lika felformad som dig! :tummenupp
¨

Vi är hästcheyer! Uppvuxna med röv. :hihi
Hör av dig var du handlar dina byxor kanske mitt liv blir ljusare. Eller är du också förpassad från att shoppa på nätet?
Har för övrigt aldrig sagt att jag var fel proportionellt så du behöver inte oroa dig, jag sa bara att röven är stor i förhållande till min längd. :tummenupp

:fattartil

Men DU! Om det är de camofärgade så är det ju enkelt att byta ut det svarta partiet mot ett mer flexibelt tyg och då stannar ju linningen kvar runt midjan. :)

Nä det är det som är problemet, det är för flexibelt. Jag öppnar nog hellre upp ett par hål och stoppar ner ett snöre så jag kan knyta fast det om nu inte tyget töjs ut lite grann.

Vägrar både mäta o väga, sitter kläderna okej o ja känner mig okej så är det det som gäller... Förhållandet muskler o fett är så komplicerat så man krånglar bara till det genom att mäta... (kan var SVÅRT för en ingenjör att acceptera, helst ska det funderas på permutationer och hur man kan plotta det hela, talar vi tre eller sex sigma osv)... Lägg ner! Lita på din blick helt enkelt! :tuttar

Säg till en med ätstörningar att lita på sin blick... Jag kan inte ens titta på mig själv i spegeln utan att må dåligt. Men det är precis vad vi jobbar på med just nu. Jag vet vad jag tycker om hos mitt utseende. Och vad jag inte tycker om.

Vem har bråttom? :confused:

JAG! Jag ser livet rinna iväg :näsblod

Dom till höger var SJUKT snygga! Det man ser av dom iaf. Påminner om mina paintball-brallor.

Kan man ha mummlisar som kille? :va Och, kallas det fortfarande för mummlisar då? :crash

Jamen det var ju därför jag köpte dem, svinsnygga!!! :kär

Och jo det kallas för mummlisar på killar.

Jag ser en snabel röra på sig men jag hör inget.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Stångas på mot myndigheterna e melodin !
Men ärligt , nog e det roligare å vara glad å ha ont än å vara sur å bitter å ha ont .... speciellt när man inte kan göra ett skit åt det .....
Å jag har haft min beskärda del av knas i livet för att inse att livet e alldeles för kort för att gå runt å tycka det e kass (å på hoj så kan livet ta slut jääääävligt fort , bara ta en titt i minneslunden)

Fast så jävla bitter och sur är jag inte på riktigt. Det är nog en kombination av att "gnälla av sig någonstans" och att jag inte har något annat att tillföra här i tråden, typ. Ni skriver bara om en massa kiss och bajs, kukar och fittor känns det som. :brinnerup:hihi

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!