Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Varit på exkursion idag, och tydligen druckit kaffe ur en termos innehållande en papperslapp hela dagen. Hittade den där papperslappen nu när jag diskade ur termosen. Konstigt den inte trillade ut i morse när jag sköljde ur den? Jaja. :tungan

Roligt med exkursion, nu börjar allvaret. 1 vecka kvar till tenta. :3freak

Vad stod det då?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ville skriva något här men vet inte vad.

Tur man inte ska vara hemma så länge till :glömdet

PS. Sjukt avundsjuk på Bikerman75s bild. Nougat och chips i kombination. OSLAGSBART. Överväger att följa detta exemplar när jag kommit hem igen!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Inget viktigt, typ att man inte skulle ha kolsyrade drycker i den och inte dricka direkt ur den. Jag är ju kaffenarkoman, vad skulle jag trycka i en kolsyrad dryck i den för? :va

Kolsyrat kaffe...hmmm. Trist lapp dock. Tristare än den här lappen, om än marginellt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Eh, vid första anblicken trodde jag att det var nåt helt annat och funderade på hur tossig du blivit egentligen... :rodnar Men jag såg ingen enhörning i alla fall!
Haha, visst va den kul. Tossig är ja ju, men de va du som såg vad du trodde att du såg... snuskfia! :D

Jag ser en fin bergsformation som påminner om just ett hjärta som vi INTE skulle ha med här idag.
Suck, med sån brist på fantasi o tolkning kan man inte ha möe roligt... :brinnerup

Om ja minns rätt betyder faktiskt fitta - våt ängsmark på gammelsvenska. Slörp! :hej

Ja det är jag ju fantastiskt duktig på. :rolleyes:
För att överhuvud taget komma till ett läge där man måste behärska sig måste man ju först släppa loss. Du kan ju jobba på den biten till att börja med. :tungan

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Dags för bio. Alltså inge :ligga för de gör man inte på bio :3freak

Våt ängsmark ska has i åtanke. Tackar för upplysningen.

It´s a good day to die hard :näsblod
Det är så dåligt så det kan inte bli bättre :crash

:Bugar :clown

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
jaha så loggar man in, o det verkar stendött här.I går så sa alla att AHD suger, men nu så sitter väl alla ni och håller nån
i handen eller gullar o säger Aj Lav yu. Patetist.:D Hoppas dock att jag har jättefel:)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Och vad växer på våta ängsmarker
:D

1. Mossa

300px-Sphagnum_squarrosum_141006.jpg
Mossa är nästan alltid grön och får sin näring genom regn och dagg. Den har en kort stam med bladliknande utskott och är ofta fäst vid marken med en rotliknande bildning. ”Bladen” är täckta av vax som skyddar den från uttorkning. Vatten med lösta näringsämnen tas upp direkt genom bladen. Speciellt vitmossor har stor förmåga att ta upp vatten. De finns ofta i fuktiga miljöer, men många mossarter tål långvarig torka utan att cellerna tar skada tack vare vaxet. I kyliga förhållanden trivs inte mossan som då drar sig tillbaka och ruttnar så småningom. Mossans fortplantning sker när marken är våt. Resultatet blir en sporkapsel som växer ut från honplantan och får sin näring från den.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO