Pam33
1.41 på Knutstorp
Jag glömde vända bilden innan.. är SJUKT oteknisk men nu finns där iaf tre bilder.. =)Du ser lite sned ut.
Edit: Varför kan man bara klicka "gilla" en gång?
Jag glömde vända bilden innan.. är SJUKT oteknisk men nu finns där iaf tre bilder.. =)Du ser lite sned ut.
Edit: Varför kan man bara klicka "gilla" en gång?
Jag glömde vända bilden innan.. är SJUKT oteknisk men nu finns där iaf tre bilder.. =)
Vad mycket strunt ni pratar här! Är det någon som ska till mässan? En kompis har tydligen redan bokat hotell åt oss, så uppenbarligen ska jag dit.
Så.. nu är där tre bilder på mig.. =)Jag hoppas att du förstod att jag drev med hela sporthojsjargongen?
Nice, hoppas vi springer på varann =)
Vilken dag? =)
Lördagen, slagga på hotell, sen hem på söndagen.
Stygg flicka (pam33) ser på ett eller annat sätt till att irriterande pojke (Ulvhamne) ber om ursäkt på ett mer eller mindre värdigt sätt för sitt irriterande uppträdande
=)
Fast här har man ju redan sållat bort alla spån som skulle få för sig att klaga på hojåkat, det väger ju upp det mestaNi vet att det finns dejtingsidor va? detta verkar sjukt opraktiskt.....
Jag glömde vända bilden innan.. är SJUKT oteknisk men nu finns där iaf tre bilder.. =)
Tror du inte att jag klarar det ensam? Vem vill hjälpa till då?Mattias, du får fan söka hjälp
Du kan få hyra min soffa för en DYYYR peng..
Åh, men då kan du ju joina mig och Pamsan!
Och så kan du följa med på WCX mässfest!
bilder
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |