Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jag har en fundering som nåt geni här inne säkert kan svara på: Varför är det så att man, som man, blir mer raggad på om man har en förlovningsring på fingret? :va?
För att man vet att man får ett ligg o inget plåster ha ha ha ha!!!!

tkdrille

Guest
En CBR 600 i Hässlehåla typ? =) Ja du.. tar det som en komplimang.. men vi ses kanske ändå nånstans? Bor ju inte så långt ifrån ha, ha!

Exakt :) istället hann någon snorunge med en väldigt konstig pappa komma och köpa den. Hade ju varit trevligare och sitta vid brasan med dig när papperna skrevs. Tycker jag allt jag är inte så desperat som alla här är jag nöjer mig med gott sällskap haha

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Exakt :) istället hann någon snorunge med en väldigt konstig pappa komma och köpa den. Hade ju varit trevligare och sitta vid brasan med dig när papperna skrevs. Tycker jag allt jag är inte så desperat som alla här är jag nöjer mig med gott sällskap haha
Jag kanske hade suttit där ff? ;)

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Ha, ha... du lever i fel århundrade. Eller fel världsdel.

Hahaha. Om man ska betala dyyyyyrt för något så får väl vissa saker ingå? Sen är det väl klart att jag kommer från fel världsdel, Sverige är ju alla fel världsdelar på ett o samma ställe...

Hade du inte lagt upp dom där bilderna på dig hade jag trott att du var en dam från åstorp. Väldigt lik henne på din avatar.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Hahaha. Om man ska betala dyyyyyrt för något så får väl vissa saker ingå? Sen är det väl klart att jag kommer från fel världsdel, Sverige är ju alla fel världsdelar på ett o samma ställe...

Hade du inte lagt upp dom där bilderna på dig hade jag trott att du var en dam från åstorp. Väldigt lik henne på din avatar.

du vet hur man charmar damer du ;)

jaha nu har man blitt medtvingad till en av årets värsta dagar ,, man ska gå runt o småle o tycka att ditt o datt är så fint

nämnligen mc-mässan :( bahhhhh

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Vaddå tvingad? Under pistolhot? Jag tycker det ska bli trevligt. :)

det är tydligen en tradition enligt kompisarna , sen att jag gillar gamla hojs + renoveringar det bryr de sig inte om ,,
allt på mässan är ju toknytt o några mässpriser tycker jag inte det är
men men ibland får man offra sig

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
det är tydligen en tradition enligt kompisarna , sen att jag gillar gamla hojs + renoveringar det bryr de sig inte om ,,
allt på mässan är ju toknytt o några mässpriser tycker jag inte det är
men men ibland får man offra sig

Toyman kommer ju att vara där och ställa ut sina klenoder. Bara det är värt resan. :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA