Pam33
1.41 på Knutstorp
Det kan jag inte svara på förrän jag vet vad det betyder..Haha, du tror att du ska lyckas med det då? ;D
Det kan jag inte svara på förrän jag vet vad det betyder..Haha, du tror att du ska lyckas med det då? ;D
För att man vet att man får ett ligg o inget plåster ha ha ha ha!!!!Jag har en fundering som nåt geni här inne säkert kan svara på: Varför är det så att man, som man, blir mer raggad på om man har en förlovningsring på fingret? ?
Nääää ..... jag vill inte bara ha ett ligg =)Bra, då behåller jag den då.
Nääää ..... jag vill inte bara ha ett ligg =)
Du är söt du.. Jasså, du har berättat om sh o pam33? Vem då? =)Okeeeeej......:kastardenjättelångt
En viss kollega hälsar förresten.
Du är söt du.. Jasså, du har berättat om sh o pam33? Vem då? =)
Det var vad det betyder.Det kan jag inte svara på förrän jag vet vad det betyder..
Ja precis.. det är därför soffan är så dyr för dig.. =)
En CBR 600 i Hässlehåla typ? =) Ja du.. tar det som en komplimang.. men vi ses kanske ändå nånstans? Bor ju inte så långt ifrån ha, ha!
Nej, inte en aning även om jag kan tänka mig att det är nåt nasty eftersom det kommer från dig.. =) Säg nu.Det var vad det betyder.
Jag kanske hade suttit där ff?Exakt istället hann någon snorunge med en väldigt konstig pappa komma och köpa den. Hade ju varit trevligare och sitta vid brasan med dig när papperna skrevs. Tycker jag allt jag är inte så desperat som alla här är jag nöjer mig med gott sällskap haha
Ha, ha... du lever i fel århundrade. Eller fel världsdel.Fast man ska ju se möjlighetern... Lagar du mat och tvättar och sånt kan jag väl överväga det
Jag kanske hade suttit där ff?
Ha, ha... du lever i fel århundrade. Eller fel världsdel.
Hahaha. Om man ska betala dyyyyyrt för något så får väl vissa saker ingå? Sen är det väl klart att jag kommer från fel världsdel, Sverige är ju alla fel världsdelar på ett o samma ställe...
Hade du inte lagt upp dom där bilderna på dig hade jag trott att du var en dam från åstorp. Väldigt lik henne på din avatar.
Vaddå tvingad? Under pistolhot? Jag tycker det ska bli trevligt.du vet hur man charmar damer du
jaha nu har man blitt medtvingad till en av årets värsta dagar ,, man ska gå runt o småle o tycka att ditt o datt är så fint
nämnligen mc-mässan bahhhhh
Nej, inte en aning även om jag kan tänka mig att det är nåt nasty eftersom det kommer från dig.. =) Säg nu.
Jag tror du missförstår mig med flit minsann.
Vaddå tvingad? Under pistolhot? Jag tycker det ska bli trevligt.
det är tydligen en tradition enligt kompisarna , sen att jag gillar gamla hojs + renoveringar det bryr de sig inte om ,,
allt på mässan är ju toknytt o några mässpriser tycker jag inte det är
men men ibland får man offra sig
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2