Samma pris ju?
Hade jag fått bonusen tidigare än i april hade jag haft råd tidigare.
Oops, man skall läsa allt i annonsen. Hade bara skummat den och det fastnade något med 60 000....
Samma pris ju?
Samma pris ju?
SMS-lån mannen
Ja, varför inte?.. =) Bara dra igång spisen, göra några goda mackor o koka te..Ja verkligen ska vi prova?
Näha du.. det är redan bokat. =( Med fördelar. =)Aha. Trodde det handlade om garage för då hade det löst sig.
Ska du oxå upp så tidigt?.. Öken...jo iofs !! nu är det over and out ,klock aset ringer 04,30 tjoho
Staaackars dig. Jag är ju där. I sällskap med Swish. =)du vet hur man charmar damer du
jaha nu har man blitt medtvingad till en av årets värsta dagar ,, man ska gå runt o småle o tycka att ditt o datt är så fint
nämnligen mc-mässan bahhhhh
Staaackars dig. Jag är ju där. I sällskap med Swish. =)
Näha du.. det är redan bokat. =( Med fördelar. =)
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar?
Mäh, jag är såndär feministsympatisör. Det är fan du som får masa dig hit för fikat.
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar?
Första helgen i februari så!
Jag är flyttbar, inga problem. Men jag har lite problem med just Karlskrona, av personliga skäl... Kan vi ta Karlshamn?
Vad händer då?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|