Singeltråden

tkdrille

Guest
Ja, varför inte?.. =) Bara dra igång spisen, göra några goda mackor o koka te..

haha ja jag ska bara skicka iväg mamma och pappa för de är de som har spisen. De har bubbelkar med. :D Men en romantisk kväll är alltid trevlig :D

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finns :) ska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finns :) ska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....

Haha kanske!

Mugge, nej i Gbg!

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
väldigt tjat om att ligga,men så är det sh också,den som var min största kärlek beslutade sig för att vara själv bara sådär,ligga är det minsta man tänker på,jag vill ha hela paketet,jo faktiskt.
inget fel med sex,men lite kräsen är man ändå,vill ju inte stoppa in den var som helst

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Malmö är jag i varje dag så vi kan väl bestämma en dag för fika =)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
För er som inte fått ligga i singeltråden... Rad tre... billigt som satan, bara o shoppa hem några till helgen :D

408256_267790909953141_100001667032544_692378_499560589_n.jpg

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
ica hajen det borde ju säga allt ;)
är det du som är billig eller stackarn som sitter i kassan ?

App app... jag jobbar inte på ICA och det var mer ett tips till er som kanske inte plockat upp nått vackert från singeltråden än. Sen är jag mer exklusiv än 55:- och betänk att det står engångsligg.. pysslar inte med sånt heller faktiskt.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
App app... jag jobbar inte på ICA och det var mer ett tips till er som kanske inte plockat upp nått vackert från singeltråden än. Sen är jag mer exklusiv än 55:- och betänk att det står engångsligg.. pysslar inte med sånt heller faktiskt.

55 kr, det låter som en starköl, dvs normalpris ;)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
haha ja jag ska bara skicka iväg mamma och pappa för de är de som har spisen. De har bubbelkar med. :D Men en romantisk kväll är alltid trevlig :D
Du låter som en kille med koll.. men det där med mamma o pappa kunde du ju ha skrivit på ett mer diskret sätt ha, ha!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA