Geggamoja
Jag ska gå på den tänkte jag, men osäker på om det blir under dagtid på fredagen eller en sväng på lördagen.
Ja, varför inte?.. =) Bara dra igång spisen, göra några goda mackor o koka te..
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar?
Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finns ska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....
http://www.patvahjul.se/ Här har du så du vet vart du ska.
jag blir upphämtad , vilken dag det nu blir , sen åker jag dit bilen stannar
men tack iaf
Sant, vi är ju sjukt snygga, Swish o jag.. =)då kanske man ser ngt fint o vila ögonen på
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar?
För er som inte fått ligga i singeltråden... Rad tre... billigt som satan, bara o shoppa hem några till helgen
View attachment 352166
ica hajen det borde ju säga allt
är det du som är billig eller stackarn som sitter i kassan ?
För er som inte fått ligga i singeltråden... Rad tre... billigt som satan, bara o shoppa hem några till helgen
View attachment 352166
App app... jag jobbar inte på ICA och det var mer ett tips till er som kanske inte plockat upp nått vackert från singeltråden än. Sen är jag mer exklusiv än 55:- och betänk att det står engångsligg.. pysslar inte med sånt heller faktiskt.
Jag behöver garageplats till min gula så ja, den är bokad. =) Med fördelar.E det? Jaha det har jag missat.
Men inte mig emot.
Katjiiing!!!Malmö är jag i varje dag så vi kan väl bestämma en dag för fika =)
Du låter som en kille med koll.. men det där med mamma o pappa kunde du ju ha skrivit på ett mer diskret sätt ha, ha!haha ja jag ska bara skicka iväg mamma och pappa för de är de som har spisen. De har bubbelkar med. Men en romantisk kväll är alltid trevlig
Du låter som en kille med koll.. men det där med mamma o pappa kunde du ju ha skrivit på ett mer diskret sätt ha, ha!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|