Singeltråden

tkdrille

Guest
Vilken sort talar vi om nu? :va
225px-American_Beaver.jpg

Tror jag iallafall. Vore väl synd att hugga sönder en kvinna?
För att det gör det, erkänn!:7peta
Å ja. Så du går alltså runt och är rädd för mig? Jag var förresten stillastående i lund 2 timmar idag. Vad gjorde jag ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Å ja. Så du går alltså runt och är rädd för mig? Jag var förresten stillastående i lund 2 timmar idag. Vad gjorde jag ;)

Inte för dig, bara för dina hemska planer och för eventuella anhängare du lyckas få med dig. Är det bara du och jag i ett rum så är jag inte det minsta rädd...:brynad

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu ska vi inte bli för drastiska här! Låta folk dö är inte snällt.

Ja, helt klart! Jag är mycket smartare nu än när jag var blond.

Fel alleycat, att mörda någon är inte snällt. Men att låta någon med BITWD självdö är snarast humant :) Om inte annat så är det helt klart det mest humana för trådens övriga deltagare.

Bra där, smarta cheyer är trevligt:tummenupp

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fel alleycat, att mörda någon är inte snällt. Men att låta någon med BITWD självdö är snarast humant :) Om inte annat så är det helt klart det mest humana för trådens övriga deltagare.

Bra där, smarta cheyer är trevligt:tummenupp

Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
BACK FROM THE GYMMET!!!!!!!

Peter, håll tillgodo, jag kommer med bild snart. Ska bara gå och beställa pizza först. Återhämtning vettu :7peta

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D

Jo men jag sa ju att vi är blygare, så jag måste ha rätt i det:D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...