Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D
Eller så är intelligensen viktigare?

Nu blire en wirre tror jag. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.

Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg! :D

Har tretusen clownbilder gjort honom förtjänt a en human behandling då?:va ;)

Det är en teori... Eller så vill killarna inte att du sa tro att de bara vill ha dig för din kropp:gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fan va ni är taskiga mot Bushido:gnissla Han kommer ju inte våga att bli frisk utan han kommer att vara hemma hos föräldrarna
hela livet

Fiskleverolja ska vara bra för hälsan har ja hört...:crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Har tretusen clownbilder gjort honom förtjänt a en human behandling då?:va ;)

Det är en teori... Eller så vill killarna inte att du sa tro att de bara vill ha dig för din kropp:gnissla

Kanske inte...

Så du menar att de bara luras för att jag ska tro att jag är intelligent? Tack för den! :p

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
vad är ripoffat:D

"Träsprit: för dej som redan sett allt"

Kolla vad som står i slutet på alla mina inlägg..:tungan
arrow-down.png

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Kanske inte...

Så du menar att de bara luras för att jag ska tro att jag är intelligent? Tack för den! :p

Du ser ;)

Nejdå, inte alls! De bara luras för att du inte ska tro att de är ytliga kåtbockar hela bunten:D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning