Semper idem
Gudomlig sporthojare
Fan va ni är taskiga mot Bushido Han kommer ju inte våga att bli frisk utan han kommer att vara hemma hos föräldrarna
hela livet
hela livet
Eller så är intelligensen viktigare?Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.
Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg!
Hej Björn
Du e hårig.
Är du så hårig?
Nä, det låter plågsamt. Låta någon lida är inte okej, är det obotligt är det mest humant med avlivning i så fall. Jag röstar för bultpistol och avblodning, går snabbast så.
Jag har ju fortfarande fått fler gilla-tryck på ett seriöst och allvarligt inlägg i en annan tråd, än vad jag fått på bilden jag la in här, så jag vill tro på att jag är mer intelligent än snygg!
Fan va ni är taskiga mot Bushido Han kommer ju inte våga att bli frisk utan han kommer att vara hemma hos föräldrarna
hela livet
T
Tänker ni bara på hår. ?
Har tretusen clownbilder gjort honom förtjänt a en human behandling då?
Det är en teori... Eller så vill killarna inte att du sa tro att de bara vill ha dig för din kropp
vad är ripoffat
Kanske inte...
Så du menar att de bara luras för att jag ska tro att jag är intelligent? Tack för den!
Du ser
Nejdå, inte alls! De bara luras för att du inte ska tro att de är ytliga kåtbockar hela bunten
"Träsprit: för dej som redan sett allt"
Kolla vad som står i slutet på alla mina inlägg..
Nejdå, inte alls! De bara luras för att du inte ska tro att de är ytliga kåtbockar hela bunten
Tack tack,
"De"? Du då?
"De"? Du då?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|