Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är så jävla trött idag, till synes helt utan anledning. Har bäljat i mig 3 koppar kaffe i hopp om en liten energitopp, så nu ska jag försöka ta mig ut till hästen.

En kompis (bekant? Mitt emellan kanske..) fyller 30, och ska ha "fest" idag. Han bjuder sina närmsta killkompisar på gokart och restaurang, sedan ska vi andra möta upp på Big Bowl, KLOCKAN 00!!?? och sen bowla till 02. Orkar jag verkligen det? Mitt i natten ju. :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag är så jävla trött idag, till synes helt utan anledning. Har bäljat i mig 3 koppar kaffe i hopp om en liten energitopp, så nu ska jag försöka ta mig ut till hästen.

En kompis (bekant? Mitt emellan kanske..) fyller 30, och ska ha "fest" idag. Han bjuder sina närmsta killkompisar på gokart och restaurang, sedan ska vi andra möta upp på Big Bowl, KLOCKAN 00!!?? och sen bowla till 02. Orkar jag verkligen det? Mitt i natten ju. :gnissla

Klart du orkar! Ni andra får väl hitta på nåt innan, så ni håller er vakna. ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Klart du orkar! Ni andra får väl hitta på nåt innan, så ni håller er vakna. ;)

Men jag vet inte vem någon av de andra är, vilket innebär att jag antingen får "förfesta" ensam, eller sitta nykter, invänta tiden och ta bilen dit. :3freak

tkdrille

Guest
Jag glömde info för sthlmare. För er säkerhet så kan jag ordna fram tolk. Till ett pris av 1 lax per person.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Men jag vet inte vem någon av de andra är, vilket innebär att jag antingen får "förfesta" ensam, eller sitta nykter, invänta tiden och ta bilen dit. :3freak

Aha ja, det var ju lite värre då... Men det kan nog vara värt att försöka hålla sig vaken, om det är roligt folk!

Den sitter längre ner.. Som en överraskning åt Alleycat :kär

Låter himla spännande, du..!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Meh, Pippi! Om du nu läst igenom allt (vilket ja inte orkar) så kunde du väl ha sammanfattad för Tjerringen!!!! :7peta:4skrika

Jag somnade och nu har jag glömt det för det va inte så viktigt. :D

Räcker det med 3h då?
Sov en 4-5 för att vara säker. ;)

Haha, det räcker gott och väl. Man ska inte få för mycket av det goda...man måste kämpa lite oxå. :)

Det första jag tänkte på var hur lik du är dig på bilden till vänster i ditt inlägg och på bilden ovan. :hihi

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping