Plåthinken
Tappat barn
Nejnej, för att det ska vara konkurrens så måste jag väl ha lite motstånd också?
Nej det är sant... Jag är din, älskling
Nu tänker jag lämna dig för min havremoppe.
Nejnej, för att det ska vara konkurrens så måste jag väl ha lite motstånd också?
Jasså jag räknas inte?
Jag är så jävla trött idag, till synes helt utan anledning. Har bäljat i mig 3 koppar kaffe i hopp om en liten energitopp, så nu ska jag försöka ta mig ut till hästen.
En kompis (bekant? Mitt emellan kanske..) fyller 30, och ska ha "fest" idag. Han bjuder sina närmsta killkompisar på gokart och restaurang, sedan ska vi andra möta upp på Big Bowl, KLOCKAN 00!!?? och sen bowla till 02. Orkar jag verkligen det? Mitt i natten ju.
Jag funderar precis på en grej för 4000A.
bikerman, ett gäng 370ohmare vore bra så överlever lysdioderna när generatorn kickar in
Så gott folk!
Vi tänkte styra ihop något idag, for realz for realz!
Typ biljard, bowling, planking... whatevz. Tanken är att göra något TILLSAMMANS!
Shadow? Ricken? Jävla Peter? Rosabilen? (fan, alldeles för mycket snubbar i denna tråd... )
Hittils är det jag, Pippi, Lindman och en surprise guest.
Så, vem känner för lite kel? Lek menar jag, LEK!
Om du räknar ut effekten med Ohms lag så får du fram vilket Ohmtal som passar.
Jag har massor av motstånd, vilket Ohmtal vill du ha?
Nej det är sant... Jag är din, älskling
Nu tänker jag lämna dig för min havremoppe.
Det är ointressant för mig. Jag behöver veta kortslutningskrafterna och vindlaster.
Vad gör du då på den här köttmarknaden?
Jag funderar precis på en grej för 4000A.
Så, hur blev det då?
Jag är inte så bra på el, kan vi börja lågt och öka vartefter?
Jo visst, men ju lägre tal desto mindre motstånd. Går vi efter den principen vinner du ju lätt.
Det var nog så jag tänkte!
De jag har är bara 1/4 wattare men till det duger de gott, hur många behöver du?
Hen,hen, hen, kaaaaaackel!Finns ord man varker säger, tänker eller skriver och det ordet du skrev är ett sånt!
Jamen du är ju min flickvän, du SKA säga gulliga saker till mig... Men självklart är du gammal o alldeles knasig!Jasså jag räknas inte?
Viktigt, nä, de är de väl aldrig, men väldigt kul för de mesta...Jag somnade och nu har jag glömt det för det va inte så viktigt.
Ja är lite låg kan vi väl säga...Jaså?! Är du krasslig kanske? Rolig bild för övrigt. Misstänker att haren ser hagelsvärmen komma.
Du får väl ragga upp nån som vill va din SH-pojk!Jag är också hemma nu men int fan har jag någon "älskling" här!
Dom ska fan lära sig o veta hut.
Kan man få den bärbar tror du, som en kofösare med 4000A i?
Hen,hen, hen, kaaaaaackel!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |