Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Äh, det musikaliska skiter jag väl i, viktigare att folk i programmet är roliga! :tummenupp

Mjaaa.. Tycker han ser så stel ut för att han inte riktigt känner sig hemma alltid. Jag gillade faktiskt han Peter Harrysson bättre. Inte för att han var roligare än Settman. Utan mer för att han kändes mer hemma i som programledare :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja, nu ska jag också nanna. Upp tidigt och ut i backen imorgon!:banana

Slöis, :FU själv:mad:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Dags att sova. :FU all

Sov så gott du!
www.MessenTools.com-Frutas-fyou2.gif

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Men? Näää. Inte gå redan..... :(

Var tvungen att kika in så jag inte missade nåt skitviktigt. Men det gjorde jag ju inte :hej

Vem är allt? Och vad har hen gjort? :va

Jag själv, as usual... :3freak
Minns inte ens när senast jag blev ledsen eller fick nån dålig känsla på grund av en annan. Skulle det hända så stångas jag tillbaka och sen är det slut på någon form av kontakt. Jag har inte plats för några sådana i mitt liv. Men mig själv får jag lära mig leva med :lol

Ja tack :rolleyes:

Jaså! Har du fått nog ytterligare en gång i afton? Jaha? Man kanske skulle gå och tvätta snotten och glo på en film själv?

Jag får nog lite då och då eftersom jag råkar ha ett liv utanför datorskärmen. Filmen Argo rekommenderas för övrigt :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Mjaaa.. Tycker han ser så stel ut för att han inte riktigt känner sig hemma alltid. Jag gillade faktiskt han Peter Harrysson bättre. Inte för att han var roligare än Settman. Utan mer för att han kändes mer hemma i som programledare :)

Men näää... Nu är du ju mer pensionär än jag!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Av ren nyfikenhet. Hur kommunicerar du isf om du har händerna på ratten?

Jag använder bara den ena handen istället så har jag den andra handen på en av rattarna.

Men eftersom jag inte använder teckenspråk med YipYip sitter jag väl och pladdrar på som vanligt så får han skriva för inte kan jag läsa läppar när jag kör bil, livsfarligt. Däremot kan jag se om någon tecknar, jag har ju det perifiera synfältet. Läppar är för små för det synfältet. :p

Du ska vara full så han får börja köra 12 för att vara framme 18 ;)

You wish. Jag har väl ett och annat att hinna med innan jag åker ner till festen. Som ett exempel jobbar jag och kommer hem kl 17.15 (Har jag tur går stängningen smidigt så jag hinner med ett tidigare tåg). Hästen måste tas omhand. Så att säga... ;) Då är det bäst att jag kör så vi kommer fram i tid. :tummenupp

tkdrille

Guest
You wish. Jag har väl ett och annat att hinna med innan jag åker ner till festen. Som ett exempel jobbar jag och kommer hem kl 17.15 (Har jag tur går stängningen smidigt så jag hinner med ett tidigare tåg). Hästen måste tas omhand. Så att säga... ;) Då är det bäst att jag kör så vi kommer fram i tid. :tummenupp

Ah tusan. Ja då måste du verkligen köra för annars får ni ju möta upp oss vid stängning :)
Är vi elaka mot han nu?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...