var inte du först med att kalla dig elak?
Det var nog jag det
Men jag börjar få aningar om att Djävulen är snäll
var inte du först med att kalla dig elak?
Då tar vi hans bil. Min 740 ska ha tak. Alla tider!
(Jävla jobb, inte bara att kapa taket ju, man måste förstärka bilen eftersom det inte är några stolpar som hjälper till där!)
Det var nog jag det
Men jag börjar få aningar om att Djävulen är snäll
Nääää... Kan jag aldrig tänka mig!
Intressant. Vetenskapliga belägg för det påståendet?
Inte för jag är lång. Jag är nyfiken
Nja, om man vill att bilen skall vara styv så. För en resa går det nog bra, åtminståne på en 740 som har rätt stadiga balkar i golvet redan.
Testa inte att krocka bara, lär sluta illa. Loppa fast dörrar lite snabbt kan också vara bra...
Vetenskapligt kan jag inte påstå att jag har bevisat det. Empiriska studier däremot talar för att långa (1,74 och uppåt) har en förkärlek för att gnälla, hacka, tro att dom vet allt trots att dom inte har en jävla susning, gnälla, se ner på andra människor och i största jävla allmänhet vara bitchiga.
Lät jag bitter nu?
Nämen, se där! Vad har fått dig att ändra uppfattning?
Du är i gränslandet Pippi, gammal men inte fullblods-dement som vissa andra här...
Flickorna i köket, det ser väl ut som det ska? Vadå?
Ja har alltid fötterna i soffan o händerna under täcket!
Inte bitter tycker jag. Men du generaliserar lite väl. Eftersom jag känner många korta tjejer som är precis som du beskriver. Det enda är väl att de inte ser ner på en eftersom de alltid måste titta upp
Precis, speciellt som jag såg till så att han slapp få med sig en tjej hem.
Cockblocking, de lux.
Dom faller då in i kategorin "fruntimmer är elaka"
Vetenskapligt kan jag inte påstå att jag har bevisat det. Empiriska studier däremot talar för att långa (1,74 och uppåt) har en förkärlek för att gnälla, hacka, tro att dom vet allt trots att dom inte har en jävla susning, gnälla, se ner på andra människor och i största jävla allmänhet vara bitchiga.
Dom kanske hade "hit it of deluxe" om det inte va för dig...Men hon är för snygg för honom...bättre hon följer med mig hem.
Fruntimmer är inte intelligenta nog att göra den bedömningen själva.
Jag är självkritisk så det kan jag
Hade du varit självrealistisk så hade jag ev kunnat ge dig poäng för det. Men en som ser ned på sig själv gör fel. Fel. Fel.
Bara så du vet.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari