Hade du varit självrealistisk så hade jag ev kunnat ge dig poäng för det. Men en som ser ned på sig själv gör fel. Fel. Fel.
Bara så du vet.
Jag är jävligt orealistisk, vad får jag för det?
Hade du varit självrealistisk så hade jag ev kunnat ge dig poäng för det. Men en som ser ned på sig själv gör fel. Fel. Fel.
Bara så du vet.
Jag behöver min bil som dragbil ibland så det är en jävligt dålig idé
Jo det är så att..... Vem försöker jag lura egentligen?
Jag ljög
Det har du rätt i eftersom jag inte är självrealistisk. Jag är åtminstone medveten om det och jobbar på det. Ge mig en halv poäng åtminstone!
Jag sa alldrig att det var en bra idé!
Jag ska överlägga med min medarbetare så återkommer vi med besked i den frågan.
Ok, för ditt försök till att agera som en "normal" människa så får du ett halvt poäng.
Men på grynd av att du tjatade till dig ditt halva poäng så tar vi tillbaka hälften av det. Kvar får du således 25% av ett poäng.
Njut av det nu.
Jag börjar fundera på vem det är som är elak egentligen...
Det är jag det!
Jag visste väl det! Det är alltså du som är djävulen och jag är i själva verket en missförstådd ängel?
Jag vill minnas att Lindman fick napp?
Kööng, har han sagt tack än?
Ooooh, nu är jag ikapp allt och tänker gå och lägga mig. Har fan inte sovit många timmar den här helgen. Vi hörs zu morgen alles och sov gott, det kommer jag definitivt göra.
Sov så gott!
Jag ska också sova snart, så fort Fråga Olle-dokumentären är slut. De får mig verkligen att vilja idiotförklara alla som kallar mig kinky.
Tack, jag hade nästan glömt bort hans dokumentärer! De är ju underbara!
Jag använder bara den ena handen istället så har jag den andra handen på en av rattarna.
Men eftersom jag inte använder teckenspråk med YipYip sitter jag väl och pladdrar på som vanligt så får han skriva för inte kan jag läsa läppar när jag kör bil, livsfarligt. Däremot kan jag se om någon tecknar, jag har ju det perifiera synfältet. Läppar är för små för det synfältet.
Mina empiriska studier tyder på raka motsatsen
Och jag är Rossi's brorsa..Jag visste väl det! Det är alltså du som är djävulen och jag är i själva verket en missförstådd ängel?
Japp dom åkte hem tillsammans så cockblocken på Shadow funderade till fördel för Lindman. Det gjorde du bra.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|