Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det har du rätt i eftersom jag inte är självrealistisk. Jag är åtminstone medveten om det och jobbar på det. Ge mig en halv poäng åtminstone! :7peta

Jag ska överlägga med min medarbetare så återkommer vi med besked i den frågan.

Ok, för ditt försök till att agera som en "normal" människa så får du ett halvt poäng.

Men på grynd av att du tjatade till dig ditt halva poäng så tar vi tillbaka hälften av det. Kvar får du således 25% av ett poäng.

Njut av det nu. :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag ska överlägga med min medarbetare så återkommer vi med besked i den frågan.

Ok, för ditt försök till att agera som en "normal" människa så får du ett halvt poäng.

Men på grynd av att du tjatade till dig ditt halva poäng så tar vi tillbaka hälften av det. Kvar får du således 25% av ett poäng.

Njut av det nu. :tummenupp

Helvete vad kort du var nu. :mad:

Och vem fan vill vara normal? Jag är nöjd med mina 10 poänger, jag behöver inte dina poänger! :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ooooh, nu är jag ikapp allt och tänker gå och lägga mig. Har fan inte sovit många timmar den här helgen. :fyllisar Vi hörs zu morgen alles och sov gott, det kommer jag definitivt göra. :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ooooh, nu är jag ikapp allt och tänker gå och lägga mig. Har fan inte sovit många timmar den här helgen. :fyllisar Vi hörs zu morgen alles och sov gott, det kommer jag definitivt göra. :hihi

Sov så gott! :krama

Jag ska också sova snart, så fort Fråga Olle-dokumentären är slut. De får mig verkligen att vilja idiotförklara alla som kallar mig kinky. :hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag använder bara den ena handen istället så har jag den andra handen på en av rattarna.

Men eftersom jag inte använder teckenspråk med YipYip sitter jag väl och pladdrar på som vanligt så får han skriva för inte kan jag läsa läppar när jag kör bil, livsfarligt. Däremot kan jag se om någon tecknar, jag har ju det perifiera synfältet. Läppar är för små för det synfältet. :p

Jo fan det slog ju mig nu.. Det måste ju nästan vara svårare när du inte kör bil och har händerna på båda rattarna! Hur underhåller du ditt teckenspråk egentligen kan man undra? :D

Mina empiriska studier tyder på raka motsatsen :va

Tror inte heller det är mindre gnäll på korta tjejer. Det kommer bara i ett pipigare format. :hihi

Jag visste väl det! Det är alltså du som är djävulen och jag är i själva verket en missförstådd ängel?
Och jag är Rossi's brorsa..

Oh wait.. Frågan är fan om du fattar det skämtet.

Btw.. Jävla fakta bild du la upp.. så klart man går på skiten :huvet :D

Japp dom åkte hem tillsammans så cockblocken på Shadow funderade till fördel för Lindman. :) Det gjorde du bra. :jäs

Vart jag cockblockad? jaha hade jag ingen aning om.. tyckte ju inte ens det var några snygga tjejer där, bara massa tanter! :smasha

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!