Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hej jag ska sitte i bilen så jag kan dra anna i öronen. Skärp dig nu.

Face sociala nätverket som du vägrar använda :D
Och taggtråden gör att jag får jobba för dig.

Mig kan du inte lita på. Jag är ombytlig och skulle inte lida av att se dig på släpet. :rofl

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vart jag cockblockad? jaha hade jag ingen aning om.. tyckte ju inte ens det var några snygga tjejer där, bara massa tanter! :smasha

Passa dig för när BE ser det där, att du kallar Maeva tant och säger att hon inte skulle va en snygg tjej will make him take out a can of woopass and go furie on you ass. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Om vi ska vara hos Peter vid sju (jag kommer alltid försent men ändå...) lär YipYip bli tvungen att följa med o hälsa på Maggan och glo på när jag fixar stallet i en rasande fart. Tänker INTE åka dit och hem igen eftersom stallet ligger nära Laholm. Blir en jävla omväg för mig att köra.

Ni får stå ut med att jag luktar häst :tummenupp

Han var ju den som drog upp min bilkörning så han får skylla sig själv ;) :tummenupp

Ljuvlig doft av häst kan bara vara ett plus :banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Vetenskapligt kan jag inte påstå att jag har bevisat det. Empiriska studier däremot talar för att långa (1,74 och uppåt) har en förkärlek för att gnälla, hacka, tro att dom vet allt trots att dom inte har en jävla susning, gnälla, se ner på andra människor och i största jävla allmänhet vara bitchiga.

Lät jag bitter nu? :va

Hm jag ligger inte bra till här. :näsblod Du kan inte ta från 175cm? Då känns det mycket bättre för mig :rolleyes:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Passa dig för när BE ser det där, att du kallar Maeva tant och säger att hon inte skulle va en snygg tjej will make him take out a can of woopass and go furie on you ass. :D

1. Jag slår inte barn. (Aga är förbjudet... tyvärr... :gnissla)
2. Meh, the feeling was mutual, so no harm done. :tummenupp

kelso-burn-240x180.jpg

Godmorgon allihopa! :hej

Sipprar på proteinshake nu. Ska snart gå och raka mig med motorsågen. :yoparty

Var rädd om läpparna! :hihi

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Godmorgon! Nu ut i skidbacken!:banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hur orkar ni sitta uppe till mitten i natten alla dagar? :näsblod:va

Här snöar det som fan... Tänkte äta frukost, åka till hästen och sen bo med böckerna resten av dagen, tenta på onsdag. Exciting. :död:tungan

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Du har konstiga förhållanden med fina tjejer. :va Visste jag inte bättre, eller, man skulle kunna ana att du svänger åt andra hållet? :glömdet

För det kan inte vara så att du är socialt kompetent... Nä, så kan det inte vara. Du måste vara råhomo. :banana

Jag jobbar på att få ihop till ett alldeles eget Harem. They just don't know it yet. :brynad

Socialt inkontinent? How'd you know...? :glömdet

Nice recycle! +15 i Forum-Hora-XP.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Såhär SKA det låta.. Tungt! :fakta

I brist på annat att göra.

Dom har rullat hela dan på jobbet idag. :Rockbanan

Chefen brukar gnälla när jag kör Disturbed o liknande, men nu när det var fruntimmer som sjöng så tänkte han inte ens på det. :hihi

Bra skit. :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är fan dax att ni vaknar nu för jag börjar bli uttråkad av att inte ha några fläppa inlägg att läsa. :p

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!