PippiT
Professionell mobbare
God morgon! Håller tummarna dock för att jag ska överleva bussresan. OMG!!!
Hej jag ska sitte i bilen så jag kan dra anna i öronen. Skärp dig nu.
Face sociala nätverket som du vägrar använda
Och taggtråden gör att jag får jobba för dig.
Vart jag cockblockad? jaha hade jag ingen aning om.. tyckte ju inte ens det var några snygga tjejer där, bara massa tanter!
Om vi ska vara hos Peter vid sju (jag kommer alltid försent men ändå...) lär YipYip bli tvungen att följa med o hälsa på Maggan och glo på när jag fixar stallet i en rasande fart. Tänker INTE åka dit och hem igen eftersom stallet ligger nära Laholm. Blir en jävla omväg för mig att köra.
Ni får stå ut med att jag luktar häst
Han var ju den som drog upp min bilkörning så han får skylla sig själv
Vetenskapligt kan jag inte påstå att jag har bevisat det. Empiriska studier däremot talar för att långa (1,74 och uppåt) har en förkärlek för att gnälla, hacka, tro att dom vet allt trots att dom inte har en jävla susning, gnälla, se ner på andra människor och i största jävla allmänhet vara bitchiga.
Lät jag bitter nu?
Passa dig för när BE ser det där, att du kallar Maeva tant och säger att hon inte skulle va en snygg tjej will make him take out a can of woopass and go furie on you ass.
Godmorgon allihopa!
Sipprar på proteinshake nu. Ska snart gå och raka mig med motorsågen.
Du har konstiga förhållanden med fina tjejer. Visste jag inte bättre, eller, man skulle kunna ana att du svänger åt andra hållet?2. Meh, the feeling was mutual, so no harm done.
Du har konstiga förhållanden med fina tjejer. Visste jag inte bättre, eller, man skulle kunna ana att du svänger åt andra hållet?
För det kan inte vara så att du är socialt kompetent... Nä, så kan det inte vara. Du måste vara råhomo.
Fan katten nu höjdes du många pinnhål.
Du visste ven Rossi är
Du har konstiga förhållanden med fina tjejer. Visste jag inte bättre, eller, man skulle kunna ana att du svänger åt andra hållet?
Såhär SKA det låta.. Tungt!
I brist på annat att göra.
Det är fan dax att ni vaknar nu för jag börjar bli uttråkad av att inte ha några fläppa inlägg att läsa.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|