Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du får ju kolla på Slipknot såklart.
Och:
Sluta grina :mad:

Du, jag har all jävla anledning till att grina när jag tvingas se Muse konserter via datorn istället för live, ska jag tala om för dig! Lyckades inte få biljetter när de spelade här 2009, för det var sånt jävla tryck. Till konserten 2010 hade jag biljett, men den ställdes in (troligtvis pga för få sålda biljetter!). Så skulle jag se dem i december, tredje gången gillt, liksom... Och var sjukt taggad, för jag hade haft en helveteshöst och den konserten var i princip allt jag såg fram emot just då... En vecka, EN JÄVLA VECKA(!!!), innan konserten kommer de med beskedet att de måste ställa in, för att sångaren brutit foten. Jag grinade fan hela kvällen. Och det dröjde en månad innan jag över huvud taget kunde lyssna på dem igen utan att börja grina. Det kan jag nu, men en livekonsert gjorde mig visst sådär löjligt känslig igen. Men jag FÅR vara det, så det så!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:D Men måste man ligga med dem ? Beröring betyder ofta mer för vissa. Du kan inte ta staken och dunka på varenda kvinnliga människa du finner. Behärska dig. :banana

Måste och måste, men vafan blir det inte tråkigt om ni bara kan kela?...:D Visst är det mysigt att gosa, men mycket vill ha mer...:tuttar

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!