Du, jag har all jävla anledning till att grina när jag tvingas se Muse konserter via datorn istället för live, ska jag tala om för dig! Lyckades inte få biljetter när de spelade här 2009, för det var sånt jävla tryck. Till konserten 2010 hade jag biljett, men den ställdes in (troligtvis pga för få sålda biljetter!). Så skulle jag se dem i december, tredje gången gillt, liksom... Och var sjukt taggad, för jag hade haft en helveteshöst och den konserten var i princip allt jag såg fram emot just då... En vecka, EN JÄVLA VECKA(!!!), innan konserten kommer de med beskedet att de måste ställa in, för att sångaren brutit foten. Jag grinade fan hela kvällen. Och det dröjde en månad innan jag över huvud taget kunde lyssna på dem igen utan att börja grina. Det kan jag nu, men en livekonsert gjorde mig visst sådär löjligt känslig igen. Men jag FÅR vara det, så det så!
Har jag berättat att jag byggde och rev deras scen 2009 och fick se ganska stor del av konserten, inte bara gratis utan med betald lön för det.. och juste.. visst, jag fick inte träffa bandet.. men jag fick en av deras öl från deras loge av deras tourmanager