Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Du, jag har all jävla anledning till att grina när jag tvingas se Muse konserter via datorn istället för live, ska jag tala om för dig! Lyckades inte få biljetter när de spelade här 2009, för det var sånt jävla tryck. Till konserten 2010 hade jag biljett, men den ställdes in (troligtvis pga för få sålda biljetter!). Så skulle jag se dem i december, tredje gången gillt, liksom... Och var sjukt taggad, för jag hade haft en helveteshöst och den konserten var i princip allt jag såg fram emot just då... En vecka, EN JÄVLA VECKA(!!!), innan konserten kommer de med beskedet att de måste ställa in, för att sångaren brutit foten. Jag grinade fan hela kvällen. Och det dröjde en månad innan jag över huvud taget kunde lyssna på dem igen utan att börja grina. Det kan jag nu, men en livekonsert gjorde mig visst sådär löjligt känslig igen. Men jag FÅR vara det, så det så!

Har jag berättat att jag byggde och rev deras scen 2009 och fick se ganska stor del av konserten, inte bara gratis utan med betald lön för det.. och juste.. visst, jag fick inte träffa bandet.. men jag fick en av deras öl från deras loge av deras tourmanager :näsblod :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Har jag berättat att jag byggde och rev deras scen 2009 och fick se ganska stor del av konserten, inte bara gratis utan med betald lön för det.. och juste.. visst, jag fick inte träffa bandet.. men jag fick en av deras öl från deras loge av deras tourmanager :näsblod :D

Men vad roligt för dig. Det var du och alla Twilight-fjortisar där, då?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
får mig utsökt o tänka på "Men ja, ja är inte bitter" :D
(och eftersom du ville gå 2009 så säger du ju själv, indirekt, att du är en "Twilight-fjortis")

Jag var nära på att lägga till den meningen på slutet. ;) Och nej, det är tack vare alla Twilight-fjortisar jag inte fick någon biljett det året. Klart det var andra där också, men eftersom "alla" helt plötsligt älskade Muse efter att de haft låtar med i filmerna och skulle gå på konserten, så... Sen upptäckte de väl att det inte var några glittriga vampyrer på scenen och att musiken bestod att betydligt mycket mer än det som hördes i filmerna, eftersom det tydligen inte var intressant året därpå... :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Morgon säger jag, för den är fan inte god... Syrrans unge har skrikit oavbrutet halva natten och hela morgonen och jag har i princip inte fått sova något alls... Unge!:mad: jaja, man får väl masa sig ut i backen ändå och hoppas att man inte somnar på en olämplig tidpunkt...:näsblod

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
God morgon. Långpromenad med hunden avklarad.

Någon som vill äta frukost med mig? :D

PS sängen behöver bäddas, jag har varit och farit hela natten!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Men vad roligt för dig. Det var du och alla Twilight-fjortisar där, då?

Inte vad jg märkte.. Visst att publiken var ganska kort eller lång och pinnsmal rent generellt. Men frågade inte alla vad de gillade för filmer direkt :rolleyes: Såg inga twilight tröjor heller... Men såg ju inte hur publiken på läktaren såg ut iofs :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...