Slowroller
Skrämmer små barn
APPP, jag vet var du bor och jag är nykter ikväll. Tänk hur du handlar nu lille pååg.
Oj då. Nu blev det lite tråkig stämning här.
APPP, jag vet var du bor och jag är nykter ikväll. Tänk hur du handlar nu lille pååg.
Vilken är din? Den svart/gula? Den är ju snyggare än min ha, ha!
Jaha. Ja men de är ju en himla fin ålder faktiskt. Jag är ju trevlig med och gillar mogna kvinnor. De där som är yngre än mig är inte så mycket att ha. Iallafall inte här. Sen gillar du och jag samma sorts hoj ju så då har vi lite gemensamt.[/QUOTE
Yngre än dig? Jösses, det finns upptaget i straffskalan om jag skulle ge mig på det..
Oj då. Nu blev det lite tråkig stämning här.
Yngre än dig? Jösses, det finns upptaget i straffskalan om jag skulle ge mig på det..
Ja men jag menar att jag gärna dejtar tjejer som är lite äldre, pga mognad. Jag kan tappa intresset väldigt snabbt, ibland tar de bara 2 minuter.Yngre än dig? Jösses, det finns upptaget i straffskalan om jag skulle ge mig på det..
HAha japps. Med tanke på hur värdelös jag blir på bild vareviga gång nån försöker så. Och dessa som finns på sh är jag absolut inte nöjd över.
Jag ska vara snäll. Ska det upp bilder på dig här får du lägga upp dem själv.
Väldans snällt av dig. =).
Eeeh, det undviker jag helst..Det är lugnt. Du får ett finfint rum på jobbet.
Ja men jag menar att jag gärna dejtar tjejer som är lite äldre, pga mognad. Jag kan tappa intresset väldigt snabbt, ibland tar de bara 2 minuter. [/QUOTE
Ja det gjorde ju att man vågar sig på date med dig. 2 minuter...
Eeeh, det undviker jag helst..
Mja, det hjälper inte...Med......det är ju alldeles nytt och fint ju.
Ja men jag menar att jag gärna dejtar tjejer som är lite äldre, pga mognad. Jag kan tappa intresset väldigt snabbt, ibland tar de bara 2 minuter. [/QUOTE
Ja det gjorde ju att man vågar sig på date med dig. 2 minuter...
Haha ja men jag tror du kan hålla intresset uppe för vi har snarlika intressen tror jag
Utan att ha ett hästintresse. Så kan jag förstå att många älskar dom. Kan ju vara rätt mäktiga, även fast jag uppskattar dom bäst på ett annat håll än kanske du gör.Jag hade aldrig klarat mig utan dom men visst suckar man djupt när man har kaninhår överallt..
Ja, det som allt annat finns säkert i hårlös variant.Utan att ha ett hästintresse. Så kan jag förstå att många älskar dom. Kan ju vara rätt mäktiga, även fast jag uppskattar dom bäst på ett annat håll än kanske du gör.
Beträffande kaniner, så har jag hört att det finns hårlösa! stämmer det?
//Micke
Har du tänkt på att det kanske blir du som får hålla mitt intresse uppe?... ;-)Haha ja men jag tror du kan hålla intresset uppe för vi har snarlika intressen tror jag
Har du tänkt på att det kanske blir du som får hålla mitt intresse uppe?... ;-)
Ja självklart. De är inga problem för mig. Så behöver vi bara bestämma datum tid plats. Så att vi kan ha en romantisk kväll
Plättlätt... sporthojsfesten den 4 februari i sthlm... Singeltrådens mötesplats för dating i sann sporthojsanda. Bara o boka bord!Ja självklart. De är inga problem för mig. Så behöver vi bara bestämma datum tid plats. Så att vi kan ha en romantisk kväll
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?249553-SH-fest-4-februari
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |