oj här går det undan
hur går det för folket
Ja självklart. De är inga problem för mig. Så behöver vi bara bestämma datum tid plats. Så att vi kan ha en romantisk kväll
man frågar inte en dam o hennes ålder
Går och går tja... det går väl rätt bra tror jag för några i alla fall... några står i bröllopstankar och några har skaffat husdjur ihop och det fikas en hel del både med fikabröd och annat ... ja vi andra får gå på sh festen och köra en speed date för att para ihop resten av oss. Räknar kallt med att 5/2 är singeltråden tömd på innehåll... eller så tillkommer en bunt nya singlar efter den där festen, allt kan ju hända förstås
troligtvis blir 90% kvar i tråden
Det kom väl från rätt...man frågar inte en dam o hennes ålder
Jaoh...kan va så... men vi kan ju hålla den goda andan uppe genom att tro på ett mirakel ska hända och alla får det dom vill ha för en gångs skull
troligtvis blir 90% kvar i tråden
Ja, tyvärr.. för mig oxå. Å andra sidan är kanske inte en SH fest den rätta för en romantisk kväll? ..De är så långt till sthlm. Har tyvärr inget ärende där den helgen annars =) Så för fest är de lite för långt hehe.
Ja, tyvärr.. för mig oxå. Å andra sidan är kanske inte en SH fest den rätta för en romantisk kväll? ..
Vi kan ju ha en egen SH-fest i Skåne och koppla upp oss mot Stockholm via webbkamera!
Jag försöker ordna våra bowlingfester men de är så svalt intresse. Så du får ordna upp en så får vi hoppas att du är mer attraktiv.
idag har vart o fikat , var nog hundra år sedan
sällskapet var väl litesådär men alltid kul o höra morfars historier från kriget
Här snöar det inte, fan.Trevligt. Här snöar det. Fan.
Här snöar det inte, fan.
Lysande. Då har vi båda nåt att vara sura över.
3 är vi då. PAAAAM perfekt kväll att ta dejten på. Tvn funkar inte
Bra tänkt där. Det uppslattas säkert att vara ett substitut för tv.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|