Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag förnekade det aldrig men det gör han. Synd, det är hans förlust för jag är jävligt snygg :tummenupp

Någon annan som vill se mig naken istället för honom? :näsblod

Don't flatter yourself... ;) Du kan vara hur snygg som helst, men jag tänker inte ha ett förhållnde med någon som vill fiskskända mig...:7peta

Väljer snälla, trevliga och intelligenta kvinnor framför snygga alla dagar i veckan, så du kan dra!:banana :D

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Äh, han kommer ju ut som singel och barnfri efter ett tag ;)

Och ett rövhål man kan hyra ut som 2.5 rummare på 65 kvm

Jag måste ju provköra den innan jag använder den på honom serru.

Jo visst, man delar visst på allt i sånt där hittepå har jag hört. Men i det här fallet är det så att jag måste kontrollera att laxen duger till den 23/3.

Tror den kommer att lukta väldigt mycket fisk

Det är ingen som pratar om dig!:fatta! Är väl ingen som skulle tänka ut en såpass detaljerad plan för att snärja dig heller??:va

Nu fördärvade du hela min kväll.
Jävla vekling!!!:tungan

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Don't flatter yourself... ;) Du kan vara hur snygg som helst, men jag tänker inte ha ett förhållnde med någon som vill fiskskända mig...:7peta

Väljer snälla, trevliga och intelligenta kvinnor framför snygga alla dagar i veckan, så du kan dra!:banana :D

Jag råkar bara ha det där lilla extra utöver de egenskaperna du nämnde - snäll, trevlig och intelligent.

Vill du inte ha krydda? :lol

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Tröst: Nu la Amazon ner fallet och jag står här, ett halvår senare utan några jävla par löparskor. Jag har lagt ut 1200 kr.

Får väl hosta upp pengarna igen. Frågan är var man kan köpa billiga löparskor utan att det krånglar? Nu har jag inte mycket till övers för Amazon längre.

Pukessport.se har för mig att jag har 15% rabatt där

Jag köpte till Madelene häromveckan Kahru på Stadium outlet. under 500 ordinarie 1400

Fan vad trist att höra.

Jag förnekade det aldrig men det gör han. Synd, det är hans förlust för jag är jävligt snygg :tummenupp

Någon annan som vill se mig naken istället för honom? :näsblod

Ingen annan så ställer jag upp och fluktar.
Men jag måste ha svartmålade solglasögon.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Och ett rövhål man kan hyra ut som 2.5 rummare på 65 kvm

Nu fördärvade du hela min kväll.
Jävla vekling!!!:tungan
Alleycat har ingen snopp (vad jag vet), tror hon skiter i hur uttänjt hans rövhål är:D

Kan du ha, gubbe! :banana

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Och han hamna på kåken, så katten kan bara skicka snigelpost till honom. Det tänkte du inte på va??

Nejdå, han klarar sig undan med lite skadestånd. ;)

Jo jag får titta på hockey, får tom åka ut i skogen och titta på rally och även åka på roadracing!!!
Hon kan till och med tänka sig att åka till Isle of man med mig.
Jag tror hon älskar mig faktiskt!!!

Men du får inte titta på rally om du är full?

Äh, han kommer ju ut som singel och barnfri efter ett tag ;)

Ja, då har vi bara följande problem att lösa: Hur han ska bli kär i mig, samt hur jag ska få honom att acceptera att jag även gifter mig med ett gäng fotbollsspelande tyskar, ett par ståuppkomiker och några fler musiker... Kan du fixa det också?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag råkar bara ha det där lilla extra utöver de egenskaperna du nämnde - snäll, trevlig och intelligent.

Vill du inte ha krydda? :lol

Den enda kryddan du har verkar vara ett uns av vanföreställningar...:näsblod

Nej, jag föredrar lugna tjejer:D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Pukes.se
Jag köpte till Madelene häromveckan Kahru på Stadium outlet. under 500 ordinarie 1400

Fan vad trist att höra.

Ingen annan så ställer jag upp och fluktar.
Men jag måste ha svartmålade solglasögon.

Tack för tipset, ska se om de har rätt skor inne!

Det var snällt att du ställer upp ifall det behövs. :tummenupp

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Haha nja...

1. Magmatiska bergarter och metamorfos, plattektonik, vulkanism.
2. Sedimentära bergarter och fossil
3. Jordarter och landskapets utformning efter inlandsisen.

Vem av oss är på bild i geologiboken som illustration på fossil? :va :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja, då har vi bara följande problem att lösa: Hur han ska bli kär i mig, samt hur jag ska få honom att acceptera att jag även gifter mig med ett gäng fotbollsspelande tyskar, ett par ståuppkomiker och några fler musiker... Kan du fixa det också?
Vafan, lite får du väl göra själv latmask...:D
Kan ju vara en idé att höra med honom ifall han accepterar månggifte INNAN du sätter planen i verket... Så sabbar du inte hans liv i onödan... ;) Men nej, sa du ha alla dem så vet jag inte hur du ska bära dig åt. Du får tänka ut egna strategier... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det finns mycket du inte vet om mig... ;) Men ska man skita i nåt är det väl rövhål? Eller ja, ur, snarare...

Förvisso... :D Precis, men ska du inte stoppa in något där och bryr dig om hur tight det är så kan det väl kvitta om han kan tömma ur sig en skit i storleken av en brandsläckare utan att spricka?:va

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vafan, lite får du väl göra själv latmask...:D
Kan ju vara en idé att höra med honom ifall han accepterar månggifte INNAN du sätter planen i verket... Så sabbar du inte hans liv i onödan... ;) Men nej, sa du ha alla dem så vet jag inte hur du ska bära dig åt. Du får tänka ut egna strategier... :D

Varför ska jag vara snäll mot honom? Han sabbade mitt liv genom att bryta foten! :dramaqueen

Jag har faktiskt en fundering på att ta en i taget, så kan jag gå vidare till nästa när de tröttnar på mig, och bli rik på kuppen. Fast då får jag nog stryka ståupparna, för de kommer ju bara ta halva min förmögenhet, då.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...