Plåthinken
Tappat barn
Det tror du bara
Jag förnekade det aldrig men det gör han. Synd, det är hans förlust för jag är jävligt snygg
Någon annan som vill se mig naken istället för honom?
Det tror du bara
VA fan!!! ska Bushido få en gammal begagnad lax
Jag förnekade det aldrig men det gör han. Synd, det är hans förlust för jag är jävligt snygg
Äh, han kommer ju ut som singel och barnfri efter ett tag
Jag måste ju provköra den innan jag använder den på honom serru.
Jo visst, man delar visst på allt i sånt där hittepå har jag hört. Men i det här fallet är det så att jag måste kontrollera att laxen duger till den 23/3.
Det är ingen som pratar om dig! Är väl ingen som skulle tänka ut en såpass detaljerad plan för att snärja dig heller??
Don't flatter yourself... Du kan vara hur snygg som helst, men jag tänker inte ha ett förhållnde med någon som vill fiskskända mig...
Väljer snälla, trevliga och intelligenta kvinnor framför snygga alla dagar i veckan, så du kan dra!
Tröst: Nu la Amazon ner fallet och jag står här, ett halvår senare utan några jävla par löparskor. Jag har lagt ut 1200 kr.
Får väl hosta upp pengarna igen. Frågan är var man kan köpa billiga löparskor utan att det krånglar? Nu har jag inte mycket till övers för Amazon längre.
Alleycat har ingen snopp (vad jag vet), tror hon skiter i hur uttänjt hans rövhål ärOch ett rövhål man kan hyra ut som 2.5 rummare på 65 kvm
Nu fördärvade du hela min kväll.
Jävla vekling!!!
Don't flatter yourself... Du kan vara hur snygg som helst, men jag tänker inte ha ett förhållnde med någon som vill fiskskända mig...
Väljer snälla, trevliga och intelligenta kvinnor framför snygga alla dagar i veckan, så du kan dra!
Och han hamna på kåken, så katten kan bara skicka snigelpost till honom. Det tänkte du inte på va??
Jo jag får titta på hockey, får tom åka ut i skogen och titta på rally och även åka på roadracing!!!
Hon kan till och med tänka sig att åka till Isle of man med mig.
Jag tror hon älskar mig faktiskt!!!
Äh, han kommer ju ut som singel och barnfri efter ett tag
Jag råkar bara ha det där lilla extra utöver de egenskaperna du nämnde - snäll, trevlig och intelligent.
Vill du inte ha krydda?
Pukes.se
Jag köpte till Madelene häromveckan Kahru på Stadium outlet. under 500 ordinarie 1400
Fan vad trist att höra.
Ingen annan så ställer jag upp och fluktar.
Men jag måste ha svartmålade solglasögon.
Haha nja...
1. Magmatiska bergarter och metamorfos, plattektonik, vulkanism.
2. Sedimentära bergarter och fossil
3. Jordarter och landskapets utformning efter inlandsisen.
Vafan, lite får du väl göra själv latmask...Ja, då har vi bara följande problem att lösa: Hur han ska bli kär i mig, samt hur jag ska få honom att acceptera att jag även gifter mig med ett gäng fotbollsspelande tyskar, ett par ståuppkomiker och några fler musiker... Kan du fixa det också?
Alleycat har ingen snopp (vad jag vet), tror hon skiter i hur uttänjt hans rövhål är
Riktigt goda ska du veta.
värmde precis 3 st till
Oki här kommer den
Det finns mycket du inte vet om mig... Men ska man skita i nåt är det väl rövhål? Eller ja, ur, snarare...
Vafan, lite får du väl göra själv latmask...
Kan ju vara en idé att höra med honom ifall han accepterar månggifte INNAN du sätter planen i verket... Så sabbar du inte hans liv i onödan... Men nej, sa du ha alla dem så vet jag inte hur du ska bära dig åt. Du får tänka ut egna strategier...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari