Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Varför ska jag vara snäll mot honom? Han sabbade mitt liv genom att bryta foten! :dramaqueen

Jag har faktiskt en fundering på att ta en i taget, så kan jag gå vidare till nästa när de tröttnar på mig, och bli rik på kuppen. Fast då får jag nog stryka ståupparna, för de kommer ju bara ta halva min förmögenhet, då.

De man älskar förlåter man... ;)

Det förenklar ju en del, nackdelen är väl att du måste lämna dem en efter en också vilket ju är lite tråkigt om du faktiskt fastnar för någon...:D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
De man älskar förlåter man... ;)

Det förenklar ju en del, nackdelen är väl att du måste lämna dem en efter en också vilket ju är lite tråkigt om du faktiskt fastnar för någon...:D

Men om jag fastnar för nån så får jag väl ändra planerna och stanna hos honom, då. Herregud, jag behöver väl inte ha hela livet planerat i förväg?! ;)

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Alleycat har ingen snopp (vad jag vet), tror hon skiter i hur uttänjt hans rövhål är:D

Kan du ha, gubbe! :banana

Buskens låt http://www.youtube.com/watch?v=jbhq-NyXt6Y

Nejdå, han klarar sig undan med lite skadestånd. ;)

Men du får inte titta på rally om du är full?

nä för jag kör till rallytävlingar och jag kör nykter även utan alkolås!!!!!
Gocartenresized2.jpg

Min gamla busbil
Tack för tipset, ska se om de har rätt skor inne!

Det var snällt att du ställer upp ifall det behövs. :tummenupp

Självklart är nog snällhet personifierad när det gäller att hjälpa folk.

Vem av oss är på bild i geologiboken som illustration på fossil? :va :)

Min svärmor

:D Haha var de om mig? Låter du inte dina barn gå på dass kaar.

Klart att de får, hon kom precis från toa och hade kommit på den där.

Förvisso... :D Precis, men ska du inte stoppa in något där och bryr dig om hur tight det är så kan det väl kvitta om han kan tömma ur sig en skit i storleken av en brandsläckare utan att spricka?:va

Skulle fan kunna droppa en VW buss efter några år på kåken så snygg som jag är!!!

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fan också. Nya årsmodeller har kommit ut och jag vill bara ha de föregående årsmodellen...

Får beställa på Amazon igen om jag vill ha dem. *VILL INTE*

Billigare nu dock jämfört med förra gången. Men ändå. Fitta. Tänk om det går fel den här gången?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men om jag fastnar för nån så får jag väl ändra planerna och stanna hos honom, då. Herregud, jag behöver väl inte ha hela livet planerat i förväg?! ;)

Men då går du ju miste om både de andra och halva deras förmögenheter...:va
Nej, men det kan ju vara en idé att ha ett hum om själva grundplanen... Sen kan man ju alltid vara lite flexibel :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Skulle fan kunna droppa en VW buss efter några år på kåken så snygg som jag är!!!

Grattis då, eller nåt...:näsblod Jag är glad att jag inte är så snygg, ifall jag skulle hamna i finkan... :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag trodde ni levde på smörslungad hummer allihop.

Neeeeej, honungsslungad linjedomare!

Men då går du ju miste om både de andra och halva deras förmögenheter...:va
Nej, men det kan ju vara en idé att ha ett hum om själva grundplanen... Sen kan man ju alltid vara lite flexibel :D

Jo, men jag kom ju på att efter några stycken så lär ju min förmögenhet vara större och därmed blir jag av med pengar istället för att tjäna några i en skilsmässa... Så det vore ju bara dumt.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...