Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Åh, Hjalle är också en av mina blivande män, förresten. :D

Men nä, han ska ju sjunga Bird is the word, när vi ligger med varandra. Det är liksom kravet för att jag ska ligga med honom. :7peta

Inte heavy då?:va

Du har inte mycket till krav på dina män du... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Inte heavy då?:va

Du har inte mycket till krav på dina män du... :D

Vadå inga krav? Hjalle är ju dretsnygg nu för tiden! Och har en fantastisk röst. Och så gav han mig en flagga senast vi sågs, nästa dejt är första mars! :D

Och nu insåg jag att du antagligen syftade på mina krav på Jävla Peter... Men det måste väl vara krav nog att begära av mannen att göra två saker samtidigt?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
O va fan är det med er Skåningar egentligen. Ni verkar :Dha ett jävla behov att köra upp saker i Rectum på folk

Det sitter i sedan svenskarna pålade snapphanarna i avgasröret. De som överlevde lärde sig gilla det hela och kan nu knappt bärga sig tills fredagkvällarna tar vid, med de mest besynnerliga ritualer med tarmgången i fokus. Ja, fredagsmys är här synonymt med denna syssla och tacosen är numera nästan helt utslagen på marknaden till förmån för artiklar som gurka, brödkavel och blockljus.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vadå inga krav? Hjalle är ju dretsnygg nu för tiden! Och har en fantastisk röst. Och så gav han mig en flagga senast vi sågs, nästa dejt är första mars! :D

Har han blivit snygg plötsligt!? Brukade inte han se ut som ett jävla skogstroll?:crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Och nu insåg jag att du antagligen syftade på mina krav på Jävla Peter... Men det måste väl vara krav nog att begära av mannen att göra två saker samtidigt?

Haha, jepp ;) Som sagt, inte mycket krav på dina män du... Jag kan göra minst fyra saker samtidigt!:banana

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...