PippiT
Professionell mobbare
Ja, det var fan inte mycket rätt i den meningen... Undrar vad som hände där, jag har inte ens tagit några piller
Mes!![]()
Barn!

Ja, det var fan inte mycket rätt i den meningen... Undrar vad som hände där, jag har inte ens tagit några piller
Mes!![]()
Ge mig pengar så startar jag upp ett.Taskigt att hoppa på oss stockholmare, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.
Nu finns det bara ett kvar för särskilt sjuka dårar och det är riksdagshuset, och det är ju redan fullt med massa utsocknes dårar.
Så det är bara att gilla läget och skylla på politikerna.![]()
JA de brukar de.Det är ditt fel alltsammans!! Bara ditt!!!![]()
Som de ser ut härifrån öst så har jag ju.Av ren nyfikenhet: Hur många har du fått ihop?
"intrycket"sen heter det inte flagstång...eller flaggstång heller för den delen, det heter flottstång.
Fortfarande NEJ!!!![]()
Taskigt att hoppa på oss stockholmare, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.
Nu finns det bara ett kvar för särskilt sjuka dårar och det är riksdagshuset, och det är ju redan fullt med massa utsocknes dårar.
Såså, ingen gillar en besserwisser!
Är Besserwisser själv.![]()
Nä det är inga problem alls. Det är bara en fråga om platsbrist. Dyker det upp 30 pers är det inget vidare att hålla till hos mig.Som de ser ut härifrån öst så har jag ju.
Drago
Anna
Kennet
Jag
kanske max.
Men kanske kan försöka hålla oss lite lågt.
Du kommer bli jätteglad förresten . .
In yours and his dreams!![]()
Ha du kan ju för fan inte säga RTur att man varken är stockholmare eller skåning så att man är helt normal. :reta-halva-sverige
Jag vill inte!!!Har ju redan sagt att jag aldrig mer kommer att :ligga
![]()
Taskigt att hoppa på oss stockholmare, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.
Det är ditt fel alltsammans!! Bara ditt!!!![]()
Nä det är inga problem alls. Det är bara en fråga om platsbrist. Dyker det upp 30 pers är det inget vidare att hålla till hos mig.
Åfasen, han ser ju inte riktigt ut som han brukar nej... Drar mig till minnes någon gammal bild från rymmartiden där han är väldigt finnig, långhårig och med sneda tänder...
Hade jag nog kunnat, men bara för att du inte släpper till så...![]()
Jag VET att vi redan avhandlat det här förr men... Nej det där kan du få ha för dig själv.![]()
Nä det är inga problem alls. Det är bara en fråga om platsbrist. Dyker det upp 30 pers är det inget vidare att hålla till hos mig.
aha trodde det var fittproblemet han löst med en hemgjord fleshlight![]()
nä inte min dröm, försöker göra allt för att Busken ska förverkliga sin dröm att hitta nån över 13.
Ni kan göra det stående också!
Tack! Men han är ju, såklart, inte heller singel. Det hade varit så mycket lättare om alla jag ville ha inte redan hade partners.
Var ligger bristgränsen? Sittplatser hur många har du ? För annars tänkte jag att man skulle försöka få med billiga pallar från ikea eller något sådant.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!