Singeltråden

tkdrille

Guest
Taskigt att hoppa på oss stockholmare:huvet, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.:confused:
Nu finns det bara ett kvar för särskilt sjuka dårar och det är riksdagshuset, och det är ju redan fullt med massa utsocknes dårar.
Så det är bara att gilla läget och skylla på politikerna.:D
Ge mig pengar så startar jag upp ett.
Det är ditt fel alltsammans!! Bara ditt!!! :hihi
JA de brukar de.
Av ren nyfikenhet: Hur många har du fått ihop?
Som de ser ut härifrån öst så har jag ju.
Drago
Anna
Kennet
Jag
kanske max.
Men kanske kan försöka hålla oss lite lågt.
Du kommer bli jätteglad förresten . .

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Taskigt att hoppa på oss stockholmare:huvet, dom har ju stängt ner dårhusen här ( beckis,långbro,och Rålis/Konradsberg) så hur kan vi då få vård?.:confused:
Nu finns det bara ett kvar för särskilt sjuka dårar och det är riksdagshuset, och det är ju redan fullt med massa utsocknes dårar.

Det hade sannerligen varit underhållande med direktsänd riksdagsdebatt, där dårarna bytt ut kostymerna mot knytkoftor. -Herr talman! sluddrade Reinfelt med sylt runt käften och i bakgrunden satt Beatrice Ask och klippte med ögonen. Till höger i salongen, klädd i randig tvångströja dagen till ära satt Göran Hägglund och högg efter flugor som endast fanns i vederbörandes fantasi.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Som de ser ut härifrån öst så har jag ju.
Drago
Anna
Kennet
Jag
kanske max.
Men kanske kan försöka hålla oss lite lågt.
Du kommer bli jätteglad förresten . .
Nä det är inga problem alls. Det är bara en fråga om platsbrist. Dyker det upp 30 pers är det inget vidare att hålla till hos mig.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
In yours and his dreams!:4skrika

nä inte min dröm, försöker göra allt för att Busken ska förverkliga sin dröm att hitta nån över 13.

Tur att man varken är stockholmare eller skåning så att man är helt normal. :reta-halva-sverige
Ha du kan ju för fan inte säga R

Jag vill inte!!! :4skrika Har ju redan sagt att jag aldrig mer kommer att :ligga :rolleyes:

Ni kan göra det stående också!

Flytta till Lund bygger ju nytt psyke där.

Har varit på plats där sen okt 2011 och har bokat rum inne på sexmissbrukaravdelningen!

Det är ditt fel alltsammans!! Bara ditt!!! :hihi

Nä det är bögarnas fel:fakta

View attachment 379278

Lösningen på gylf-problemet och "fick"-problem.

aha trodde det var fittproblemet han löst med en hemgjord fleshlight:hihi

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Åfasen, han ser ju inte riktigt ut som han brukar nej... Drar mig till minnes någon gammal bild från rymmartiden där han är väldigt finnig, långhårig och med sneda tänder...:crash

Hade jag nog kunnat, men bara för att du inte släpper till så...:7peta

Ja alltså, han är lite äldre nu. ;)

Just därför du inte kan. :tungan

Jag VET att vi redan avhandlat det här förr men... Nej det där kan du få ha för dig själv. :glömdet

Tack! Men han är ju, såklart, inte heller singel. Det hade varit så mycket lättare om alla jag ville ha inte redan hade partners.

tkdrille

Guest
Nä det är inga problem alls. Det är bara en fråga om platsbrist. Dyker det upp 30 pers är det inget vidare att hålla till hos mig.

Var ligger bristgränsen? Sittplatser hur många har du ? För annars tänkte jag att man skulle försöka få med billiga pallar från ikea eller något sådant.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
nä inte min dröm, försöker göra allt för att Busken ska förverkliga sin dröm att hitta nån över 13.

Ni kan göra det stående också!

Gå på den där nya tjejen istället...passar honom bättre med nån i hans egen ålder...me no waaaant. :4skrika

Spelar ingen roll...aldrig mer. :gnissla

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...