Halm i håret är sjukt underskattat, min vän.
Hon som har samma färg som halmen. Definition av blond? Ingen aning. Jag är mörkare på vintern och alla frågar alltid om jag färgat håret lagom till sommaren
Flintis året runt, brungråvit i fläckarna. Som nån jävla mintkola :grina
Det är inget fel på mintkola heller
Gött snart måndagmorgon igen
Som sagt du är inte könsmogen
Flintis året runt, brungråvit i fläckarna. Som nån jävla mintkola :grina
Då måste du vara född före 82.
Meeen, hårfärgen kan ju ändras! Jag var jätteblond som liten, men det gick över.
Pm:a adress!Sådär!!!!!
Kl är inte ens tio och jag har gjort rådjursgryta för några personer.
Stek och biff finns också, lagom genomstekt
Rödvinsås till.
Välkomna på middag hos mig ikväll, alla som vill.
Hur kommer det sig att enda gången det manliga könet tycker att man är snygg i håret är när man själv tycker man ser ut som ett troll. När håret självtorkat o är sådär jobbigt lockruffsigt så man bara vill spy. Sen när man fixat iordning det, ja då är det istället tjejerna som berömmer. Är vi så jävla olika. Killar gillar väl helt enkelt knullruffs.
Japp, skitiga tjejjer är sötast.
Nu ska vi inte va petiga. Skitig e ju ännu bättre.
Hur kommer det sig att enda gången det manliga könet tycker att man är snygg i håret är när man själv tycker man ser ut som ett troll.
Är inte själv så överförtjust i skitiga karlar... men då pratar vi dålig hygien. Det kan va lite småsexigt men en svettig karl sålänge det är ren svett o han luktar man.
Meeen, hårfärgen kan ju ändras! Jag var jätteblond som liten, men det gick över.
Det är för att man så sällan ser tjejer i det skicket så man känner sig speciellt utvald när man väl får det.
Eller ok,, sällan och sällan, finns ju såna som alltid ser ut som skit men det räknas inte.
Men snygga "fixade" tjejer finns det massor av, men det är oftast bara den som ligger med dem (eller i enstaka fall bara känner dem jävligt bra) som får se dem naturliga och "ofixade", t ex rufsiga i håret, osminkade eller vad det nu kan vara.
Det är få saker som inte funkar i lagom dos
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |