Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Halm i håret är sjukt underskattat, min vän. :rolleyes:

Hon som har samma färg som halmen. Definition av blond? Ingen aning. Jag är mörkare på vintern och alla frågar alltid om jag färgat håret lagom till sommaren :D

Det är helt sant :D
Samma här. Sommaren är bäste vännen :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Sådär!!!!!

Kl är inte ens tio och jag har gjort rådjursgryta för några personer.

Stek och biff finns också, lagom genomstekt :tummenupp
Rödvinsås till.

Välkomna på middag hos mig ikväll, alla som vill. :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur kommer det sig att enda gången det manliga könet tycker att man är snygg i håret är när man själv tycker man ser ut som ett troll. När håret självtorkat o är sådär jobbigt lockruffsigt så man bara vill spy. Sen när man fixat iordning det, ja då är det istället tjejerna som berömmer. Är vi så jävla olika. Killar gillar väl helt enkelt knullruffs. :D

Gött snart måndagmorgon igen :):)

Som sagt du är inte könsmogen;)

KEft!! :6surkart

Mitt kön är visst moget, alldeles perfekt om jag får säga det själv. :rolleyes:

Flintis året runt, brungråvit i fläckarna. Som nån jävla mintkola :grina

:rofl :krama

Då måste du vara född före 82.

Mintkola är najs. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hur kommer det sig att enda gången det manliga könet tycker att man är snygg i håret är när man själv tycker man ser ut som ett troll. När håret självtorkat o är sådär jobbigt lockruffsigt så man bara vill spy. Sen när man fixat iordning det, ja då är det istället tjejerna som berömmer. Är vi så jävla olika. Killar gillar väl helt enkelt knullruffs. :D

Japp, skitiga tjejjer är sötast. :tummenupp

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hur kommer det sig att enda gången det manliga könet tycker att man är snygg i håret är när man själv tycker man ser ut som ett troll.

Det är för att man så sällan ser tjejer i det skicket så man känner sig speciellt utvald när man väl får det.
Eller ok,, sällan och sällan, finns ju såna som alltid ser ut som skit men det räknas inte.

Men snygga "fixade" tjejer finns det massor av, men det är oftast bara den som ligger med dem (eller i enstaka fall bara känner dem jävligt bra) som får se dem naturliga och "ofixade", t ex rufsiga i håret, osminkade eller vad det nu kan vara.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Är inte själv så överförtjust i skitiga karlar... men då pratar vi dålig hygien. Det kan va lite småsexigt men en svettig karl sålänge det är ren svett o han luktar man. :D

Det är få saker som inte funkar i lagom dos :hihi

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Meeen, hårfärgen kan ju ändras! Jag var jätteblond som liten, men det gick över. :tungan

Jag de också jätteblont hår på gränsen till vitt hår när jag var liten knod. Det gick över för mig också. Skillnaden mellan dig och mig är väll att det inte beror på att jag färgat om mitt hår :rolleyes:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är för att man så sällan ser tjejer i det skicket så man känner sig speciellt utvald när man väl får det.
Eller ok,, sällan och sällan, finns ju såna som alltid ser ut som skit men det räknas inte.

Men snygga "fixade" tjejer finns det massor av, men det är oftast bara den som ligger med dem (eller i enstaka fall bara känner dem jävligt bra) som får se dem naturliga och "ofixade", t ex rufsiga i håret, osminkade eller vad det nu kan vara.

Dom på jobbet ser mig utan smink varje morgon o med nytvättat hår typ varannan så dom känner sig speciellt utvalda varje dag. :p När man är riktigt sleten kan dock kommentarer som för fan sätt på dig ansiktet komma flygande. :D Men jag skiter i, jag är nöjd det är huvudsaken.

Det är få saker som inte funkar i lagom dos :hihi

Sant, sant, jävligt sant. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...