Japp, skitiga tjejjer är sötast.
Sa jag skitig? Självtorkat betyder nytvättat.
Tjejer som inte är rädda för att få lite skit under naglarna is da shit!
Japp, skitiga tjejjer är sötast.
Sa jag skitig? Självtorkat betyder nytvättat.
Är inte själv så överförtjust i skitiga karlar... men då pratar vi dålig hygien. Det kan va lite småsexigt men en svettig karl sålänge det är ren svett o han luktar man.
Långt före
Tjejer som inte är rädda för att få lite skit under naglarna is da shit!
Dom på jobbet ser mig utan smink varje morgon o med nytvättat hår typ varannan så dom känner sig speciellt utvalda varje dag. När man är riktigt sleten kan dock kommentarer som för fan sätt på dig ansiktet komma flygande. Men jag skiter i, jag är nöjd det är huvudsaken.
:knegarfetish
Ja, men du är ju som du är, och det kanske är 1 på miljonen som är så.
Så mitt exempel gäller för övriga 999999.
Jag tycker t ex ofta att tjejer på gymet är mkt snyggare där när dom är lite småslitna än när de är perfekt tillfixade med vinglaset i ena handen och mobilen i andra på krogen.
Förstår mig faktiskt inte på tjejer som håller på sådär. Finns ju inget bättre än att få skita ner sig riktigt ordentligt och sedan skrubba sig ren.
Jag tycker t ex ofta att tjejer på gymet är mkt snyggare där när dom är lite småslitna än när de är perfekt tillfixade med vinglaset i ena handen och mobilen i andra på krogen.
Det är bara komma hit. Hela kåken är full med kvinntimmer i onepiece eller fläckiga mjukisar med ett skatbo på huvudet och en cigg i ena mungipan.
om får se dem naturliga och "ofixade", t ex rufsiga i håret, osminkade eller vad det nu kan vara.
Aha de man säger till gå in och måla dig igen för fan!!!!
Nu har jag suttit och tänkt på meningsbyggnaden ett tag.
Fredagsfräckis!
...
- Nej nej.vi har bara magpumpat en blondin nere på akuten.
Sheeet vad full jag är i magen.
Sheeet vad full jag är i magen. Bortskämd är man på jobbet när dom både kommer med mat, fika o halstabletter. Hmm undrar om dom försöker göda mig?
Dags för magpumpning?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |