Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Så ni kom fram till att Katten är alltid snygg :)
Plåtis är alltid saknad. :yoparty
Vad har dom hört? :va
Ingen vill ha kewk. :confused:
Det längsta någon kommit är hångel. Va fan!! :död
Björnar flyger flygplan. :3freak

:hej

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Förlåt. Rille är nyrakad. :krama

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Så ni kom fram till att Katten är alltid snygg :)
Plåtis är alltid saknad. :yoparty
Vad har dom hört? :va
Ingen vill ha kewk. :confused:
Det längsta någon kommit är hångel. Va fan!! :död
Björnar flyger flygplan. :3freak

:hej

Folk kanske nyttjar illegala substanser här i tråden. :)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Folk kanske nyttjar illegala substanser här i tråden. :)

Mmmmm... :rolleyes

Säg till den dan då lagliga substanser börjar nyttjas. Då kan jag höja på ögonbrynen. ;)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

tkdrille

Guest
Rakade du dig ändå?! Nu blir kommunen knäckt. Du har nog kloggat igen avloppet hela vägen till Öresund nu. :gnissla

Haha jo jag fick ju ta fram ansiktet för att se om jag såg ut som vanligt. Jag är ju lite rädd för att de blir avloppsrengöring här alltså. =)
Måste köpa en trimmer, glömmer alltid det.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Haha jo jag fick ju ta fram ansiktet för att se om jag såg ut som vanligt. Jag är ju lite rädd för att de blir avloppsrengöring här alltså. =)
Måste köpa en trimmer, glömmer alltid det.

För en massa år sedan var det en kompis som skulle visa sig på styva linan på fyllan och spruta eld. Han inmundigade en stor klunk bensin (som givetvis rann runt i skägget på honom). När han sedan satte eld på anrättningen försvann han i ett stort eldklot. Han kastade sig ner i en sandhög och gned runt skallbasen i den som en rabiessmittad byracka. När man väl dök upp igen var han rent svart i huet, och han hade bara små öar av skägg kvar och ena ögonbrynet var totalt förintat.

Detta kan vara ett sätt att raka sig i nödfall dock, om du vill spara avloppet. Just sayin... :)

Det är därför ingen får :ligga? :näsblod

Ha ha, alla får nog ligga, men ensamma i ett rus av en misslyckad afton och ett könsumgänge på dekis. :crash

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ja fruktansvärt. Hela mitt liv hade raserat. Men nu är jag len om hakan så nu han vi äta popcorn/hångla och äta dubbelnougat.

Dubbelnougaten är jag med på, men hångla är det tillräckligt av i denna tråden.
För den delen luktar jag tant och det är inte säkert du klarar det :zpy

:banana:banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

tkdrille

Guest
För en massa år sedan var det en kompis som skulle visa sig på styva linan på fyllan och spruta eld. Han inmundigade en stor klunk bensin (som givetvis rann runt i skägget på honom). När han sedan satte eld på anrättningen försvann han i ett stort eldklot. Han kastade sig ner i en sandhög och gned runt skallbasen i den som en rabiessmittad byracka. När man väl dök upp igen var han rent svart i huet, och han hade bara små öar av skägg kvar och ena ögonbrynet var totalt förintat.
Usch, stackars människa. Eller ja han får skylla sig själv. Jag ska raka mig oftare nu kom jag på :D
Dubbelnougaten är jag med på, men hångla är det tillräckligt av i denna tråden.
För den delen luktar jag tant och det är inte säkert du klarar det :zpy
Ja de har du rätt i. De finns däremot andra saker folk inte gör här... :banana
:banana:banana

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ja fruktansvärt. Hela mitt liv hade raserat. Men nu är jag len om hakan så nu han vi äta popcorn/hångla och äta dubbelnougat.

Drille är på hugget denna arla timme. Äta nougat och popcorn och hångla. Ha ha, vilken sunkig mix. Men lite kul faktiskt. :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...