Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det tragikomiska i detta är att du o Holger kommer från samma hood.. :näsblod

Vinslöv ligger en bra bit ifrån Örkelljunga/Perstorp. I övrigt är det ganska likt. Och Kjell Fredriksson som var med i Plötsligt i Vinslöv bodde ett par hus ifrån mig när jag växte upp i Örkelljunga. :)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Golonka, någon?

golonka1.jpg

tkdrille

Guest
Vinslöv ligger en bra bit ifrån Örkelljunga/Perstorp. I övrigt är det ganska likt. Och Kjell Fredriksson som var med i Plötsligt i Vinslöv bodde ett par hus ifrån mig när jag växte upp i Örkelljunga. :)

Men Perstorp är värre :). Folk är konstiga och stolta över sin "stad". Jag anser att de är märkliga :).
:7peta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Absolut! Först när man är ute med hojen och pressar, sen när man kommer hem och blir pressad av frugan. Annars generellt pga ålder... :3freak
Nåväl, du är inte ensam, finns några gamlingar här vissa mer galna än andra... :D

Jaha, har ni sagt nått vettigt eller kan jag gå och raka mig ifred?
Du lämnade väl området där tanten gosat på dig orört, så du kan återuppleva myset menar ja... :rofl

JAAA! Så jävla skönt. Jag tror aldrig jag har älskat en helg såhär mycket, känner mig både hjärndöd och förlamad för tillfället.
Vänta bara tills du blir äldre min vän, då är det ett konstant tillstånd... :crash

Kuken står, nån snelchey som hjälper? :rolleyes:
Kräsen du är, måste det va en chey? :tungan

Good point, jag vetifan vad det är som försigår alls i kvinnors huvud...
I min bor det tomtar, vi kan fråga dem... :rodnar

Blir någon förvånad om jag avslöjar att Simpsons var min favvoserie innan jag fann Family Guy och fick lära mig vad som var ordet?
Nix, inte ett dugg förvånad. Doh!

Förlåt. Rille är nyrakad. :krama
Tur att du fick med det, jag var nästan inne på att gå in med en rättelse! :hihi

som fladdermus?
Ett säkert sätt att se till att man håller ihop bena över natten... :fakta

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

tkdrille

Guest
Du lämnade väl området där tanten gosat på dig orört, så du kan återuppleva myset menar ja... :rofl

Tur att du fick med det, jag var nästan inne på att gå in med en rättelse! :hihi

Ett säkert sätt att se till att man håller ihop bena över natten... :fakta

Självklart jag bara älskar att lämna en stor ring av hår på min kind ;). Tur du med notera detta

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...