Tjerringen
Har klampat in igen
Det är en favoritmuskelgrupp att köra på gymmet.
Jag är tydligen en sån som går o kniper utan att tänka på det, har både för o nackdelar...
Det är en favoritmuskelgrupp att köra på gymmet.
Jag är tydligen en sån som går o kniper utan att tänka på det, har både för o nackdelar...
Det måste vara för att du fött barn.
Haha, faktiskt inte, jag fick skäll på sjukhuset för att jag höll emot för mycket redan innan de kommit ut, ridmuskler kallade de det.... hahaha!
Ridmuskler har jag ju
Men... Varför vill jag då ha storleken a la 50 cl ölburk?
Ridmuskler har jag ju
Men... Varför vill jag då ha storleken a la 50 cl ölburk?
Ja vafan, det finns karlar som har en stor ring utan hår uppe på skallen sin... nya grepp välkomnas kanske?
Enligt Busken är du ju jävligt uppburkad!!!
Enligt Busken är du ju jävligt uppburkad!!!
Mja, det finns de som gillar mjuk massage och de som gillar det rough, kan väl vara samma med knipmuskulaturen, jag vill väl inte heller ha en sytråd att krama om bara för att ja kan...
Han tror ju att man blir slapp som en trasa om man har haft för stora saker i grottan
I såna fall skulle världen bara ha ett barn per familj, pröva på o klämma ut en skalle o snacka sen om storlek o muskler vettja...
Det är därför ingen får :ligga?
Haha, så otroligt söt o fan va ja garva när den ser förvånad ut!!!
Har förresten en bild på min hund när han pussar grannens hamster, synd att den är så suddig...
View attachment 379463
Tryck in drulen i cheyerna istf massa luft så slipper bägge parter det där jävla pruttandet!Haha. Fräckt. Muspruttande blir till en helt ny nivå med.
Vadå ingen? :glömd
Slickar han på musen? Naaaaaajs
Men vaddå, gör inte alla män som så att de blåser in luft och sen trycker på magen? Eller gör jag fel då ?Tryck in drulen i cheyerna istf massa luft så slipper bägge parter det där jävla pruttandet!
Tryck in drulen i cheyerna istf massa luft så slipper bägge parter det där jävla pruttandet!
Klart han gör. Jonny gillar musen.
Öh ja just det. Du gör HELT rätt gubben... Keep up the good work!Men vaddå, gör inte alla män som så att de blåser in luft och sen trycker på magen? Eller gör jag fel då ?
Ja mus är fin!Finns det fler som gör.
Öh ja just det. Du gör HELT rätt gubben... Keep up the good work!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |