Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jo. Vi måste kunna sköta oss någon gång alltså. Jag tycker vi kan prata om bingolotto eller?

Ha ha, Drille får spel när folk börjar dreggla över Annas bakdel. :) Det är bra beteende. Håll ordning i klassen bara.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Haha. Satan kom du på mig alltså. :D Jag får nog va tyst ett tag sen komma tillbaka med storm..... Eller njäää, vad ska jag då hitta på ibland.

:D Så dutti du är ponke lille.

Det är bara för att Anna dissade ditt omdöme du nu vill visa att du är en bra påg. Det tycker jag är bra gjort. Att vilja göra bot och bättring är första steget till ett par nystrukna vingar på ryggen. :)

EDIT: Detta kommer du att tröttna på dock och snuska vidare framöver. Man kan inte få en krokodil att bli en pudel endast genom att släppa en fjärt. :)

tkdrille

Guest
Det är bara för att Anna dissade ditt omdöme du nu vill visa att du är en bra påg. Det tycker jag är bra gjort. Att vilja göra bot och bättring är första steget till ett par nystrukna vingar på ryggen. :)

EDIT: Detta kommer du att tröttna på dock och snuska vidare framöver. Man kan inte få en krokodil att bli en pudel endast genom att släppa en fjärt. :)

Haha, alltså jag kommer aldrig sluta snuska. :) Men mest med henne.. eller haha. Nu får jag nog bita i de där sura äpplet om hon läser alltså. Men hon verkar rätt så tålig.
Varför får alla för sig att jag raggar på henne?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Jag skiter i hur de ser ut, bara jag kan flyga. :tummenupp

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Haha, alltså jag kommer aldrig sluta snuska. :) Men mest med henne.. eller haha. Nu får jag nog bita i de där sura äpplet om hon läser alltså. Men hon verkar rätt så tålig.
Varför får alla för sig att jag raggar på henne?

OOh !! Det lyser upp hela forumet som en napalmbombad gris att du är förlorad i kärlekens postvirvel. Man ser hur du likt en älva dansar runt på erotikens hed naken spelandes tvärflöjt med en lagerkrans runt huvudet och en videkiss i röven. På himlavalvet ritar du "ANNA" med dina av kärlek magiska fingrar. I fjärran ylar en varg och på din vänstra axel sitter en kärlekens apostel och flätar ditt rygghår till en korg som ska bära välviljans ägg till tidens ände. :)

tkdrille

Guest
OOh !! Det lyser upp hela forumet som en napalmbombad gris att du är förlorad i kärlekens postvirvel. Man ser hur du likt en älva dansar runt på erotikens hed naken spelandes tvärflöjt med en lagerkrans runt huvudet och en videkiss i röven. På himlavalvet ritar du "ANNA" med dina av kärlek magiska fingrar. I fjärran ylar en varg och på din vänstra axel sitter en kärlekens apostel och flätar ditt rygghår till en korg som ska bära välviljans ägg till tidens ände. :)

Du har en riktigt bra fantasi måste jag säga. Så härligt alltså. :) Skrattar till så fort du kommer igång haha.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Jo. Vi måste kunna sköta oss någon gång alltså. Jag tycker vi kan prata om bingolotto eller?

Visst jag och min dåvarande sambo vann 100000 1996

Ha ha, Drille får spel när folk börjar dreggla över Annas bakdel. :) Det är bra beteende. Håll ordning i klassen bara.

Tur man har en nice häck här hemma att klämma och titta på...

Tack tack. :stolt

Duktig idiot käka mask, fast mask inte är gott!

Du har en riktigt bra fantasi måste jag säga. Så härligt alltså. :) Skrattar till så fort du kommer igång haha.

Kittlar han dig då eller:D

tkdrille

Guest
Visst jag och min dåvarande sambo vann 100000 1996

Tur man har en nice häck här hemma att klämma och titta på...

Duktig idiot käka mask, fast mask inte är gott!

Kittlar han dig då eller:D

De var en bra vinst =) Max är 10 tusen för min del.

Ja han kittlade nog mig mest under pungen :3freak

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Tackar som bugar. När jag föddes skulle doktorn daska till mig i arslet så att maskineriet kom igång. Just då ringde det och när han svängde runt för att kolla efter telefonen så halkade han på navelsträngen och dammade min fontanell hårt och utan pardon i en rostfri rövstimulator som stod på tomgång bredvid. Därefter blev jag en udda fågel och allvarets största fiende. Jag skulle egentligen fått en slängkappa också, men den snöt batman och försvann med ett vrål ut genom hospitalets avdelning för förlossningsaktiviteter.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä, vanlig tequila är inte samma sak. Lagrad shotar du utan salt och citron och det smakar typ... rutten tequila.

Bjud mig på den när vi ses så ska vi se hur jag mår :yoparty

Knipslug, menar du??! :)

Ringmuskel på mackan låter obra. Den är säkert seg dessutom. :3freak

Knipslug, visst, det funkar! ;)

Ringmuskeln ligger nog helst i mitten av mackan istället för utspritt över hela mackan med tanke på att det är den starkaste muskeln på kroppen, känns lite väl koncentrerat där.

Nämen, där är den jag ska stirra mig blind på den 23/3 :D

Bra då får min röv vara ifred :hihi

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
För övrigt, med lite seriositet.

"My name is Khan". SE DEN! Den får totalt ärliga 8 toast av 5! Även om jag inte grät som tipsaren stenhårt trodde, men gick in i hjärtat gjorde den. Fantastisk film!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...