Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Verkligen!!!

Jag får inte ha min motorcykel bland de andras motorcyklar, för stödhjulen är ivägen:rofl

Ha ha, jag har ett gammalt kassettband någonstans fullt av gamla inspelningar med detta. Måtte jag hitta det någon dag.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Do the harlem shake!

Wannabe stuff ju!!!!

Ska vi vara petiga är inte ringmuskeln någon användbar muskel till matlagning
För övrigt äts det ju ögon, hjärna och ballar så varför inte också ringmuskeln?

Jag kan vara klipsk ibland jag

Knipslug, menar du??! :)

Ringmuskel på mackan låter obra. Den är säkert seg dessutom. :3freak

Fan vad du quotar knepigt

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nu har jag besudlat duschen genom att visa mig näck för den.

NU blir det film. Ni får klara er utan den här råbarkade hinken med läpparna på rätt ställe! :crash

Ha ha, galen rosthink. :tungan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Wannabe stuff ju!!!!

Fan vad du quotar knepigt

Ha ha, det är nog för att jag är knepig. Det blir jävlar i mina tomhylsor inte lättare och bättre av att jag måste ambulera fram och tillbaka till spisen i ett kör heller. :gnissla

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Som en minibar, full med öl. :D

Av någon anledning tror jag snarare att det ser ut som tarmar som fastnat i ett smörkar.
Det måste ju vara stopp överallt när man har en sån kagge :näsblod

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:tråkad

DSC_0920.jpg

Ibland gillar jag mig :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Av någon anledning tror jag snarare att det ser ut som tarmar som fastnat i ett smörkar.
Det måste ju vara stopp överallt när man har en sån kagge :näsblod

Ha ha, ja bukfetma är absolut inte hälsosamt. Sedan beror det på om magen är sladdrig eller hård. Det är den hårda som är farlig för då är det som du säger fett i bukhålan och inte mellan muskulatur och ytterhud.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ha ha, ja bukfetma är absolut inte hälsosamt. Sedan beror det på om magen är sladdrig eller hård. Det är den hårda som är farlig för då är det som du säger fett i bukhålan och inte mellan muskulatur och ytterhud.

Jag kan ändå inte låta bli o va nyfiken på hur det ser ut inuti. Den kaggen ser ju stenhård ut.
Är det tjockt och hårt fett utanför systemet eller är det ibland alla tarmar och trycker?

Nyfiken :va

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...