Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Ziip59, tack för bilden, tur att jag inte är så känslig. Sitter och äter en förjävla god rådjursgryta. Den bästa jag gjort hittills. Ändå höll jag på att sabba den under tillagningen :D

Alkoholhaltiga drycker på tapeten. Frågan är om jag ska ta mig ett glas whisky?

Agile - jag tycker att shots är gott, är det något fel på mig? :rodnar

Ett nä ta 2 glas whisky
hmm rest my case;)

Vad händer ikväll egentligen? :confused:

Nåt skit med menlösa fån som visas upp varenda år på TV, så jag tog datorn och gick upp på ovanvåningen och tänkte glo på film, men fastnade här såklart:)

Jag har shotat tequila. Men om den var lagrad vet jag inte. Men det är ju relativt, det är inte många shots som smakar gott men de flesta klassiska är ju :drool
Är ju samma sak som de övriga drinkarna, det finns äckliga drinkar om man frågar mig. Jag mår illa av cider t.ex :D Kan verkligen inte dricka cider om jag inte är redan full. Och då är det ju ingen mening att dricka mer alls :rolleyes:

Nu vet ni det grabbar, hinkar hinken cider är det dags att lägga in stöten!

Ha ha, då gillar du inte Golonka :)
Hela djuret?!?!! Har du testat den där lilla biten under svansen? Den ska vara god på smörgåsen sägs det. :hihi

Det där med läpparna stämmer nog. Det tänkte jag inte på. Du utslugade mig där litegrann. Eller så tänkte jag kanske mig inte för. Jag håller på att göra färsfylld paprika här nämligen. :)

På tal om den fina biten under svansen!!!!

tkdrille

Guest
Glöm inte att kladda på alla knappar du kan.
Ta nycklarna från bilen när du kliver ur
:D Sitt alltid fram, luta dig mot chauffören och ta hela armstödet i mitten. Tragga om att de är för dyrt. Fråga om han kör svart.
Det är onödigt dyrt att åka taxi när det finns polare här ute i skogen ställer upp som chaffis. :tummenupp
Höddedu. Man måste gynna såna som mig.
Nej. Det är det inte. :fakta
Nej de är vatten. Fast omgjort till öl.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ha ha, då gillar du inte Golonka :)
Hela djuret?!?!! Har du testat den där lilla biten under svansen? Den ska vara god på smörgåsen sägs det. :hihi

Det där med läpparna stämmer nog. Det tänkte jag inte på. Du utslugade mig där litegrann. Eller så tänkte jag kanske mig inte för. Jag håller på att göra färsfylld paprika här nämligen. :)

Ska vi vara petiga är inte ringmuskeln någon användbar muskel till matlagning :gnissla
För övrigt äts det ju ögon, hjärna och ballar så varför inte också ringmuskeln? :glömdet

Jag kan vara klipsk ibland jag ;)

Nä jag åt köttfärssås istället skitgumma! Men nej steken smakade bra :)

Ja det var riktigt mycket action och mycket effekter. den får 4 tummar upp :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Köttfärssåsen skulle du ju bjussa på :mad:
Tror iofs att biffen hade suttit bättre, får känna efter imorgon. Är så fallet får du väl komma förbi igen :p

Filmen får 4 toast av 5. Ingen femma bara för det var B-skådisar.

Ett nä ta 2 glas whisky
hmm rest my case;)

Nä blir ingen alkohol, sparar mig till nästa lördag, glömde nästan bort att en kompis fyller 30. Ska inte supa ihjäl mig innan festen serru :fakta

:rofl hinka cider? Det är då man får bära mig hem :gnissla

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ett nä ta 2 glas whisky
hmm rest my case;)

Nåt skit med menlösa fån som visas upp varenda år på TV, så jag tog datorn och gick upp på ovanvåningen och tänkte glo på film, men fastnade här såklart:)

På tal om den fina biten under svansen!!!!

Ivan Boring. Vilken nostalgi :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu har jag besudlat duschen genom att visa mig näck för den.

NU blir det film. Ni får klara er utan den här råbarkade hinken med läpparna på rätt ställe! :crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag har shotat tequila. Men om den var lagrad vet jag inte. Men det är ju relativt, det är inte många shots som smakar gott men de flesta klassiska är ju :drool
Är ju samma sak som de övriga drinkarna, det finns äckliga drinkar om man frågar mig. Jag mår illa av cider t.ex :D Kan verkligen inte dricka cider om jag inte är redan full. Och då är det ju ingen mening att dricka mer alls :rolleyes:

Nä, vanlig tequila är inte samma sak. Lagrad shotar du utan salt och citron och det smakar typ... rutten tequila.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ska vi vara petiga är inte ringmuskeln någon användbar muskel till matlagning
För övrigt äts det ju ögon, hjärna och ballar så varför inte också ringmuskeln?

Jag kan vara klipsk ibland jag

Knipslug, menar du??! :)

Ringmuskel på mackan låter obra. Den är säkert seg dessutom. :3freak

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...