Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jo, jag håller med. Köper aldrig själv, men jag faller så lätt för grupptrycket när jag blir bjuden... ;)

Brukar dock försöka begränsa det till en shot per kväll, då går det bra för det mesta!

På tal om problem med grupptryck :rolleyes:

meth-mouth-4_KS1cz_16638.jpg

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ziip59, tack för bilden, tur att jag inte är så känslig. Sitter och äter en förjävla god rådjursgryta. Den bästa jag gjort hittills. Ändå höll jag på att sabba den under tillagningen :D

Alkoholhaltiga drycker på tapeten. Frågan är om jag ska ta mig ett glas whisky?

Agile - jag tycker att shots är gott, är det något fel på mig? :rodnar

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ziip59, tack för bilden, tur att jag inte är så känslig. Sitter och äter en förjävla god rådjursgryta. Den bästa jag gjort hittills. Ändå höll jag på att sabba den under tillagningen :D

Ha ha, vi kom väl fram till att du är en råbarkad tös? Brorsan skjuter en massa djur hela tiden, men jag vet inte om jag gillar vilt, så jag avstår från att ta emot något kött. Kan du inte skicka lite rådjursgryta i en jiffypåse? Så att jag får smaka.

Bah, min whisky är slut. Likabra kanske. Nypremiär på gymet idag *flås o väs*

Agile - jag tycker att shots är gott, är det något fel på mig?

Shot av viss karaktär blir ni gravida av. Är det sådana du gillar, ditt troll?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ha ha, vi kom väl fram till att du är en råbarkad tös? Brorsan skjuter en massa djur hela tiden, men jag vet inte om jag gillar vilt, så jag avstår från att ta emot något kött. Kan du inte skicka lite rådjursgryta i en jiffypåse? Så att jag får smaka.

Bah, min whisky är slut. Likabra kanske. Nypremiär på gymet idag *flås o väs*

Shot av viss karaktär blir ni gravida av. Är det sådana du gillar, ditt troll?

Be honom laga middag till dig vet jag ;) Jag har hittills gått igenom hela djuret, nästan, bara sadeln som är kvar i princip, stek, biff, lägg och kokkött har jag redan testat. Jag kan säga att kokkött och lägg går fetbort även som gryt- eller soppaingrediens eftersom jag är extremt känslig för konsistens och dessa är fortfarande sega efter 3-4 timmars kokning. Jag gjorde gryta på biff nu, sjukt gott! Perfekt! Stek är också gott bara det inte blir för genomstekt. Någonstans mellan blodig och medium blir bäst tycker jag (konstaterade jag igår kväll).

Men du måste väl mena att det beror på vilka läppar man använder till den shoten? :va Och mig veterligen shottar jag inte alkohol med fladdermusen. :rodnar

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Agile - jag tycker att shots är gott, är det något fel på mig? :rodnar

Vafan sparade du den godaste maten till idag? Jag känner mej förnärmad :7peta

För övrigt tycker jag vi ska dela med oss av den helt underbara filmen vi såg igår :p

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vafan sparade du den godaste maten till idag? Jag känner mej förnärmad :7peta

För övrigt tycker jag vi ska dela med oss av den helt underbara filmen vi såg igår :p

Kom hit och ät den sista portionen då, skitgubbe! Jag kunde för allsin dar inte veta att den skulle vara god. Säg nu inte att steken smakade illa :mad:

Super Cyclone hette filmen visst, sjukt bra! Det var mycket action i filmen för att inte tala om den fantastiska grafiken. Lite B-skådisar men de var ändå bra tycker jag på det stora hela. Rekommenderas! Måste ses!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Säg det efter du har shotat lagrad tequila. :zpy

Jag har shotat tequila. Men om den var lagrad vet jag inte. Men det är ju relativt, det är inte många shots som smakar gott men de flesta klassiska är ju :drool
Är ju samma sak som de övriga drinkarna, det finns äckliga drinkar om man frågar mig. Jag mår illa av cider t.ex :D Kan verkligen inte dricka cider om jag inte är redan full. Och då är det ju ingen mening att dricka mer alls :rolleyes:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Be honom laga middag till dig vet jag ;) Jag har hittills gått igenom hela djuret, nästan, bara sadeln som är kvar i princip, stek, biff, lägg och kokkött har jag redan testat. Jag kan säga att kokkött och lägg går fetbort även som gryt- eller soppaingrediens eftersom jag är extremt känslig för konsistens och dessa är fortfarande sega efter 3-4 timmars kokning. Jag gjorde gryta på biff nu, sjukt gott! Perfekt! Stek är också gott bara det inte blir för genomstekt. Någonstans mellan blodig och medium blir bäst tycker jag (konstaterade jag igår kväll).

Men du måste väl mena att det beror på vilka läppar man använder till den shoten? :va Och mig veterligen shottar jag inte alkohol med fladdermusen. :rodnar

Ha ha, då gillar du inte Golonka :)
Hela djuret?!?!! Har du testat den där lilla biten under svansen? Den ska vara god på smörgåsen sägs det. :hihi

Det där med läpparna stämmer nog. Det tänkte jag inte på. Du utslugade mig där litegrann. Eller så tänkte jag kanske mig inte för. Jag håller på att göra färsfylld paprika här nämligen. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Kom hit och ät den sista portionen då, skitgubbe! Jag kunde för allsin dar inte veta att den skulle vara god. Säg nu inte att steken smakade illa :mad:

Super Cyclone hette filmen visst, sjukt bra! Det var mycket action i filmen för att inte tala om den fantastiska grafiken. Lite B-skådisar men de var ändå bra tycker jag på det stora hela. Rekommenderas! Måste ses!

Nä jag åt köttfärssås istället skitgumma! Men nej steken smakade bra :)

Ja det var riktigt mycket action och mycket effekter. den får 4 tummar upp :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...