Ha ha, vi kom väl fram till att du är en råbarkad tös? Brorsan skjuter en massa djur hela tiden, men jag vet inte om jag gillar vilt, så jag avstår från att ta emot något kött. Kan du inte skicka lite rådjursgryta i en jiffypåse? Så att jag får smaka.
Bah, min whisky är slut. Likabra kanske. Nypremiär på gymet idag *flås o väs*
Shot av viss karaktär blir ni gravida av. Är det sådana du gillar, ditt troll?
Vad händer ikväll egentligen?
Ziip59, tack för bilden, tur att jag inte är så känslig. Sitter och äter en förjävla god rådjursgryta. Den bästa jag gjort hittills. Ändå höll jag på att sabba den under tillagningen
Alkoholhaltiga drycker på tapeten. Frågan är om jag ska ta mig ett glas whisky?
Agile - jag tycker att shots är gott, är det något fel på mig?
Agile - jag tycker att shots är gott, är det något fel på mig?
Vafan sparade du den godaste maten till idag? Jag känner mej förnärmad
För övrigt tycker jag vi ska dela med oss av den helt underbara filmen vi såg igår
Säg det efter du har shotat lagrad tequila.
Be honom laga middag till dig vet jag Jag har hittills gått igenom hela djuret, nästan, bara sadeln som är kvar i princip, stek, biff, lägg och kokkött har jag redan testat. Jag kan säga att kokkött och lägg går fetbort även som gryt- eller soppaingrediens eftersom jag är extremt känslig för konsistens och dessa är fortfarande sega efter 3-4 timmars kokning. Jag gjorde gryta på biff nu, sjukt gott! Perfekt! Stek är också gott bara det inte blir för genomstekt. Någonstans mellan blodig och medium blir bäst tycker jag (konstaterade jag igår kväll).
Men du måste väl mena att det beror på vilka läppar man använder till den shoten? Och mig veterligen shottar jag inte alkohol med fladdermusen.
Kom hit och ät den sista portionen då, skitgubbe! Jag kunde för allsin dar inte veta att den skulle vara god. Säg nu inte att steken smakade illa
Super Cyclone hette filmen visst, sjukt bra! Det var mycket action i filmen för att inte tala om den fantastiska grafiken. Lite B-skådisar men de var ändå bra tycker jag på det stora hela. Rekommenderas! Måste ses!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |