Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det verkar som alla är bakis eller nåt. :gnissla

Kan man bli bakis av för lite sömn? Då är jag det :huvet
Återhämtningen går sådär.

Nu är det dags för stallsysslor (mitt fyspass).

:fart

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag är bara bitter, inte kass! :mattias

Jag ser fram emot vårens antågande men jag kan inte undkomma att bli bitter på mig själv men det är ju så att vara mig emellanåt. Jag är glad att det blev jag som fick dra lasset, önskar verkligen inte ens mina värsta fiende det helvetet jag lever i emellanåt. Men det är å andra sidan de stunderna som får mig att verkligen älska livet när det väl är bättre :)

Ha ha, nä, sorry du verkar inte vara kass vid närmre eftertanke. :krama
Jag vet inte vilka av livets bördor du släpar på, jag har mina, det ska gudarna veta. Men, som du säger så är ju andningshålen på så vis guld värda.

Eller som den misslyckade boxaren sade: -Mellan min motståndares slagserier fick jag den underbara möjligheten att leva upp och andas en stund. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Och doften av våren i skogen :kär Den doften har jag känt i ett par veckor. Det var då jag visste att det snart skulle bli vår!

Du måste ha en kran stor som en mistlur. Det respekterar jag. :tummenupp

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Kan man bli bakis av för lite sömn? Då är jag det :huvet
Återhämtningen går sådär.

Nu är det dags för stallsysslor (mitt fyspass).

:fart

Ha ha, braxar du dig i form?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag är bara bitter, inte kass! :mattias

Jag ser fram emot vårens antågande men jag kan inte undkomma att bli bitter på mig själv men det är ju så att vara mig emellanåt. Jag är glad att det blev jag som fick dra lasset, önskar verkligen inte ens mina värsta fiende det helvetet jag lever i emellanåt. Men det är å andra sidan de stunderna som får mig att verkligen älska livet när det väl är bättre :)

:pannkyss

Det ordnar sig. Det går ofta helt åt helvete först, men då har man något att stoppa i ryggsäcken de kallar livserfarenhet.

Man får va bitter också :6surkart

:)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ha ha, nä, sorry du verkar inte vara kass vid närmre eftertanke. :krama
Jag vet inte vilka av livets bördor du släpar på, jag har mina, det ska gudarna veta. Men, som du säger så är ju andningshålen på så vis guld värda.

Eller som den misslyckade boxaren sade: -Mellan min motståndares slagserier fick jag den underbara möjligheten att leva upp och andas en stund. :)

Så är det :) Det kommer bli en tung tid för mig framöver känner jag på mig men det är för jag äntligen ska få den hjälpen jag behövt i många år. All kamp känns inte längre förgäves. :)

Du måste ha en kran stor som en mistlur. Det respekterar jag. :tummenupp

Näsans storlek är väl oväsentlig :rofl

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
World superbike racen från inatt finns på youtube för de som är intresserade!

Passa på innan de tas bort!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...