Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Gör ett par av bildäck. Billigt, funktionellt och slitstarkt. :)

Jag har redan för många funktionella skor och det är även ett par på väg hit. Jag behöver ett par skor som är icke funktionella och plågar fötterna :kär
(Okej, behöver är väl en överdrift men... jag vill ha!)

Om man gillar tjockisar då? (it's a real thing!)

Jag förstår inte vart du vill komma här?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nä, inga piller och inget ligga! Har hoppat på riktigt med pållen för första gången sedan han skadade sig. Sååååå roligt! Fina, fina hästen!

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag har redan för många funktionella skor och det är även ett par på väg hit. Jag behöver ett par skor som är icke funktionella och plågar fötterna :kär
(Okej, behöver är väl en överdrift men... jag vill ha!)

Jag förstår inte vart du vill komma här?

Ha ha, nu avslöjade du ditt rätta kön med all önskvärd tydlighet, ditt tvåbenta mysterium. :tungan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nä, inga piller och inget ligga! Har hoppat på riktigt med pållen för första gången sedan han skadade sig. Sååååå roligt! Fina, fina hästen!

Kommer hästen att hålla nu då?

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ja han har kyokushin taekwondo och kickboxing. Har några titlar och dylikt. Räknas som master.

Synd att det är för långt att fläska fram och tillbaka till Hässleholm hela tiden, annars skulle man testa det där. Gillar sjuk disciplin på passen. Men jag ska ju egentligen inte mer än underhållsträna nu på ålderns höst.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...