Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag pratar med de flesta av mina vänner utanför facebook, jag blir bjuden på fester utanför facebook också så för min del är jag inte hårt påverkad av facebook när det gäller att vara social, det är jag tacksam för.

Satsade i ögonen :mattias :fakta

Ja, lagom är bäst. Jag tyckte det var underligt att folk man aldrig pratar med IRL, som bor i närheten ville vara vänner och sånt. Vad fan ska dom det för? Och så blir folk aggro om man inte vill bli vän, så är karusellen igång. Jag kan tänka mig att det är praktiskt om man har anhöriga eller nära vänner på distans. Men för mig är det mest smuts. Och alla snackar en massa skit, hela tiden. Och berättar att dom städat eller gjort köttfärslimpa and what not, som jag inte vill veta.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
En gång i tiden kunde man =)

Haha ja självklart förstod jag säkerhetsbältet ;) Men jag var ju tvungen att skryta om att jag faktiskt kom upp till ett svart med.

Mja, men hur är det med det? Har du ditt bälte nu för alltid hur kass du än är/blir? Eller måste man typ försvara sitt bälte mellan varven?

tkdrille

Guest
Mja, men hur är det med det? Har du ditt bälte nu för alltid hur kass du än är/blir? Eller måste man typ försvara sitt bälte mellan varven?

Nej jag har mitt för alltid. De är när man kommer upp bland de högre. Man måste arrangera föreläsningar och sådant lite mer avancerat =) Jag funderar faktiskt på att börja träna nån dag igen.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Nej jag har mitt för alltid. De är när man kommer upp bland de högre. Man måste arrangera föreläsningar och sådant lite mer avancerat =) Jag funderar faktiskt på att börja träna nån dag igen.

Ja, gör det. Jag är äldre än dig och för mig funkar det kanon nu när man slimmade ner sig. Nu började jag träna på gymet igen igår, så när man kommer upp i varv där igen blir det kanoners. Vighet och bra styrka är skiten.

tkdrille

Guest
Ha ha, nu minns jag. Det är ju en här på forumet som heter sådär. Så ligger det till ja. Och från K-stad är han.
Haha han är bara lite seg nu. Men han är för go att ha med och göra.
Ja, gör det. Jag är äldre än dig och för mig funkar det kanon nu när man slimmade ner sig. Nu började jag träna på gymet igen igår, så när man kommer upp i varv där igen blir det kanoners. Vighet och bra styrka är skiten.
Ja vighet och styrka är viktiga delar för att funka. Kampsporten var väldigt skoj och höll igång en ordentligt. Om jag börjar med de igen så tänkte jag se om jag funkar på chehades klubb i Hässleholm. Han är rätt hård nämligen.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Du kan ju inte ha svart bälte om du blir en flott-Elon med kagge som en jordglob. Då hamnar ju kvaliteten på bältet i latrinhinken.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Haha han är bara lite seg nu. Men han är för go att ha med och göra.

Ja vighet och styrka är viktiga delar för att funka. Kampsporten var väldigt skoj och höll igång en ordentligt. Om jag börjar med de igen så tänkte jag se om jag funkar på chehades klubb i Hässleholm. Han är rätt hård nämligen.

Ha ha, jag vet en som tränade för honom och fick kranen knäckt. Av misstag förstås. Det är väl han som var med i Filip Och Fredriks program för ett antal år sedan?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...